Nou, dat kan er ook nog wel bij. Miss gelooft de verzekering dat ie een kras op je deur heeft gemaakt
Sterkte aan iedereen die stormschade heeft of ervoor vreest! Ik heb vanmiddag met mijn kinderen "de storm" geschilderd Super leuk op zo'n stormachtige middag.
Hier is t al aardig aan t spoken( omgeving Alkmaar) onze winkel sloot om 16 uur zodat iedereen voor de storm thuis is. Zelf rij ik nu t liefst naar zee om de storm daar te aanschouwen
Ja maar echt hè, hier dus gewoon mensen die nu even hun hond uitlaten… echt, waar ben je dan met je hoofd? Gelukkig net niet onder mijn gevallen dakpannen denk ik dan maar…
Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, vanmiddag om 2 uur was er nog niet veel aan de hand, maar het gaat nu toch echt wel tekeer. Niet zo handig van mij: jongste zoon is meegegaan met een vriendje uit een ander dorp, dus die moet ik zo nog gaan ophalen.... Hier is een dakplaat van onze overkapping gewaaid. Hij is zit nog half vast aan de rest, dus is niet echt weggewaaid, maar de overkapping is wel kapot. En net waaide er een grote tak van een boom af, gelukkig met een flinke plons in de sloot. Maar er lopen wel steeds mensen over het pad eronder, dus dat zou toch best gevaarlijk kunnen zijn.
Haha ja zou ik ook fantastisch vinden maar er is hier opgeroepen niet naar de kust te komen, veel te gevaarlijk ivm mogelijk rondvliegend puin en de boulevards zijn afgesloten.
Mijn man zit overigens bij de vrijwillige brandweer en die hebben nu de kazerne gewoon constant bezet, zodat ze direct klaar staan om te gaan als het nodig is, en niet eerst iedereen dan nog van huis moet komen. Hij zit er nu ook, maar volgens mij zijn ze nog niet uitgerukt.
Hier in de straat ook . Bij ons dus ook, hoorde er net ook weer een schuiven. Gelukkig hebben we nog een stapel in de kruipruimte liggen, maar kut is het wel. Buurman van verderop was al aan het vegen, ik wacht wel even