Aan het eind van de storm is onze schutting om gegaan, de eerste 15 meter ligt nu bij de buurvrouw in de tuin. De pergola die ook aan de schuur vast zat heeft ook zijn 4 grondbalken volledig afgeknapt en is met de schutting mee gekomen. Kippen missen 2 dakplaten, de andere 3 staan nog. Morgen weer veel wind, dus laten even de schutting liggen.
Mijn moeder heeft een tuintafel. Stalen frame met glasplaat erin. Glasplaat was opgetild door de wind en op de grond gekletterd. Was nog heel
Oh ja, dat heeft een kennis van me ook een keer gehad bij een storm. Alleen die glasplaat was versplinterd… Bizar dat die van je moeder heel is gebleven! Ik hoop sindsdien stiekem dat onze glasplaat eruit waait. Dan kan de verzekering een nieuwe tuintafel betalen. Maar weer niet gelukt, dus we doen er nog maar even mee
Oh haha, ging ik eigenlijk gewoon vanuit. Ach dan is het mazzel dat die van ons niet kapot te krijgen is. En anders was het sowieso een goed excuus geweest om een nieuwe aan te schaffen.
Ik las gisteren dat dat soms wel onder je inboedel zelfs kan vallen. Denk dat het aan je verzekering ligt.
Ja maar niet bij storm. Iig bij de meeste niet. Wel bij brand Hier is het speeltoestel gemaakt mijn man en mijn vader hebben hem weer in elkaar kunnen zetten en we hebben er nu maar nog meer grondankers bijgedaan
Wij hadden ook zo'n tuinset. Helaas heeft die het niet overleefd. Van de verzekeringsagent te horen gekregen dat die wel verzekerd is.
En vaak zit je toch nog met een eigen risico. Zo liggen hier alle dakpannen er weer op maar moeten we alsnog het grootste gedeelte zelf betalen omdat we een eigen risico hebben van 225 euro En ja had vast goedkoper gekund zijn maar wij gaan zelf het dak niet op en wilde dat het dicht zou zijn voor het begon te regenen.
Hier is het eindresultaat schutting om achter het tuinhuis. En twee planken van de speelhuis van onze zoon. En zie net dat vanaf morgen 18.00/6.00 er weer een storm is.
dit hebben wij ook! Iedere keer dakpannen eraf met storm. Iedere keer 200 euro eigen risico. Vorig jaar hebben we 2x storm gehad waarbij er pannen af waren. nu dus weer, echt flink balen!
Ik hoorde juist van vriendinnen uit Limburg dat het bij hun code geel was gister, terwijl het hier in NH code rood was. Nu op dit moment is het hier niet anders dan op de meeste dagen.
Eindresultaat eigen spullen valt mee.. Bij alleen het speeltoestel gebleven en die kan gelukkig weer omhoog, geen schade aan verder. Maar gezien het hier de komende tijd toch te nat is om te spelen laten we hem nog ff liggen en straks naar een nieuwe plek in de tuin.. Verder de grote poort deuren eruit gewaaid, maar puur van scharnier af, dus die konden we zo weer ophangen haha. M'n moeder wat dakpannen eraf en tegen over haar woning 2 bomen om. Minste is nog dat een woning aan een andere straat waarvan de achterkant van hun tuin grenst aan onze oprit, nouja het is meer een plein, is de dakbedekking weg gewaaid op een auto van manlief. Alleen omdat het een hobby auto is, en geschorst is hij onverzekerd. Nu alleen op de hele auto dus schade door hun dakbedekking. Weet alleen niet hoe dit werkt verder.. Ze waren er al wel bang voor gezien te allemaal plastic en stenen erop gelegd hadden..
Ik denk dat die mensen hun aansprakelijkheidsverzekering moeten inschakelen. Dat is voor schade aan andermans eigendommen.