Oei, ik vlieg morgen terug naar Nederland.. ben benieuwd of we veilig kunnen landen. Ik ben al geen held in het vliegtuig, maar landen in de storm lijkt me net een tandje erger.
Een keer heel erg gehad op Schiphol, eerlijk, ik heb gehuild De piloten stonden bij hun cockpit toen we uitstapten, en eentje’s haar stond net wat te wild vond ik, jonge jongen, die had een breeeeede glimlach op zijn gezicht, mijn jongens gingen ermee in gesprek, en hij zei, net wat te enthousiast ‘ja het was echt een leuke landing he!’ nou dat vond ik niet Succes morgen
Ja vreselijk, ik krijg het alleen al benauwd bij de gedachte aan morgen. Gisteravond ook de hele avond met noise canceling opgezeten en geslapen met oordoppen. Ik vond gister ook heftiger als storm corrie maar ik begreep dat de wind toen van een andere kant kwam, gister hoord ik de pannen rammelen en de zonnepanelen kraken Kan wel janken als ik aan morgen denk. Wij wonen sinds een tijdje vrijstaand en dat is toch wel even anders dan een woonwijk. Overigens ben ik als tiener tijdens een storm naar huis gefietst en toen waaide het platte dak zo van een hele rij huizen af toen ik er langs reed. Sindsdien raak ik zo in paniek.
Ik ben benieuwd morgen..vandaag was fietsen soms al niet te doen. Werd gewoon omver geblazen en ben uiteindelijk maar een stukje gaan lopen.
Ik vind dit wel een beetje overdreven maar oké. Ze zullen het zekere voor het onzekere nemen al vind ik het niet zo'n prettig idee dat ik wél met de auto erdoor moet met mijn kinderen en worden scholieren op school verwacht of ... ?
Ik begreep dat het ook springtij is. Hier is school 12.30 gelukkig al uit. Moet wel om 14.00 met hem naar fysio. Ze verwachten het hier rond 16.00 zoals net zag. Welke sites houden jullie aan? Ik noodweer Benelux.
Nou 16.00 ben ik net klaar met werken. Dat wordt vliegend naar huis Op de kaart zitten we hier in donkerrood-paars gebied, windsnelheden mogelijk van 110-130km/u. Storm vind ik opzich niet erg, maar het liefst zit ik dan gewoon lekker binnen in huis, zonder dat ik nog de weg op moet.
Wij wonen in oosten. Ergste komt hier rond 4 uur wat ik net zag. Krijgen we net een mail dat er al ouders waren die ongerust waren of de school niet al om 12 uur uit kan ipv 14:30. ben ik dan zo apart dat ik denk waarom ergste is in namiddag.
Wij wonen sinds december in deze woning en hebben een dikke boom vlakbij het huis staan. Moet zeggen dat ik dat wel een beetje spannend vind. Vandaag vond ik niet zo heftig (Drenthe) maar als het morgen erger wordt vind ik het wel spannend worden. Wat doet die boom? En sowieso het hele huis wanneer het stormt, vorige huis voelde veilig maar dit huis ken ik natuurlijk niet op die manier..
hier ook de scholen eerder dicht bij de kinderen. Middelbare om 13.00 uur - basisschool om 12.30 - oudste moet normaal een half uur fietsen... die gaat morgen maar weer een dagje met de auto... en de jongste mag onderweg met mij mee rijden als ik naar mijn werk ga - die gooi ik vlakbij school wel af... ben wel benieuwd hoe het gaat zijn...
Hier is de school vanaf 13u dicht. Ik vond het vannacht meevallen en fietsen ging vandaag ook nog goed. Ben benieuwd morgen.
Oh vreselijk al die wind! Ook wel een beetje bang dat ik mn halve dak kwijt ga raken maar ik word er intern ook super onrustig door. Ik MOET ook echt oordopjes in, anders slaap ik niet. En als het te gek wordt, draag ik ze overdag ook. En wat dat nou is met die wind.. geen idee. Als het stort van de regen heb ik het niet. Dat vind ik juist heerlijk om naar te luisteren. Maar wind.. brr...