schoonmaaktip ecru boxkleed

Discussie in 'De lounge' gestart door AMS, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb een ecru rond boxkleed van jollein, ik had het gewassen voor ik het opgeborgen heb. Nu heb ik het uit de kast gehaald en zitten er allemaal vlekken in. Het ziet er niet uit als weer, meer als bananenvlekken. Heeft iemand toevallig hetzelfde gehad of enig idee hoe ik hem schoon kan maken?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat zijn denk ik vlekken van het liggen.. zijn ze geel ? dan gewoon wassen met een scheut azijn. als ze echt bruin zijn zou ik het niet weten

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ze zijn idd echt bruinig, maar ga hoe dan ook even met azijn proberen, thanks!

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Als het echt bananenvlekken zijn, krijg je ze er volgens mij nooit meer uit. Ik had ook een keer bananenvlekjes op de boxkleed en heb ze er nooit meer uit gekregen :(

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

even in de vanish laten weken. Hier heb ik zelfs weer plekken mee uitgekregen. Heeft toen een dag in de vanish gestaan en telkens nieuw sopje gemaakt

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb een spray van de action, heet extra oxi boost en is een witte spray fles

Erop sprayen en in laten werken, beetje wrijven en ik krijg alles ermee uit!!

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Woon niet in NL, dus moet eigenlijk een huis, tuin en keukenmiddeltje zijn:)

Deel Deze Pagina