Experts Pokémon GO gezocht ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 19 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik kom net onder mn steen vandaan gekropen, i know lol. :roflmao:
    Vanmorgen spel geïnstalleerd en met mijn dochter Pokémons gevangen haha.
    Maar mijn ballen om ze te vangen zijn op en ik stond daar voor joker bij zo'n stop, want geen idee wat ik moest doen. Dochter hevig teleurgesteld, ze wil dolgraag weer naar buiten om te vangen.
    Zijn er nog dames die dit spel spelen en mij kunnen helpen?
    Onze dank is groot.:D

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Je kunt ze met echt geld kopen in de shop of je zult langs pokestops moeten lopen en dan aan het bordje draaien in de app. Dan krijg je er ook weer een paar bij meestal.

Zara75 vindt dit leuk.
  3. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Precies wat Fennec zegt, je moet veel aan pokestops draaien. Als je erbij staat wordt het de kubus een circel (met nog een circel erin). Daar klik je op en dan kan je er aan draaien en krijg je o.a. ballen!

Zara75 vindt dit leuk.
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En in de gyms kan je ook een stop draaien om nieuwe items te krijgen :).

Fennec vindt dit leuk.
  5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Die gyms, wat houdt dat precies in? Las dat je je skills kon oefenen ? Welke skills?ik zit op niveau 4 en kon daar pas terecht als ik op level 5 was.

6. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Bij de gyms kan je vechten met een van jouw pokemon tegen de pokemon die in de gym staan. maar als je pas in level 5 zit heb je nog niet echt sterke pokemons en zou ik het even laten voor wat het is.

Zara75 vindt dit leuk.
  7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja als je level 5 bent, kan je een team kleur kiezen (blauw/geel/rood).

Je kan dan je pokemon in een gym van jouw kleur zetten, er zijn 6 plaatsen in een gym, vol is vol.

Of je kan een gym van de concurent leeg vechten, daarna kan je deze dan jouw kleur maken door jouw pokemon erin te zetten.

Wanneer je pokemon uit de gym thuis komt (iemand anders hem eruit gevochten heeft) brengt hij muntjes mee, 1 muntje per 10 minuten dat hij in de gym stond met de max van 50 muntjes per dag (ongeacht hoeveel pokemon je thuis krijgt, de max is 50 munten).

Zara75 vindt dit leuk.
  8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm als je een gym hebt die niet gevoerd is, dus de hartjes bijna leeg, dan kom je volgens mij een heel eind zelfs met een lvl 5 account :).

Deel Deze Pagina