Ik heb even advies nodig over het volgende. Ik voel me echt beroerd. Ik ben snotverkouden, zit helemaal verstopt, me lichaam doet pijn, ook me nek en hoofd, heb echt het gevoel alsof me hoofd ieder moment kan ontploffen. Gewoon griep zou je denken, maar ik ging net douchen en toen zag ik ineens allemaal bultjes op me bovenbenen, ze doen geen pijn en ze jeuken ook niet. Ik schrok me rot. Wat denken jullie wat het kan zijn? Zal ik de huisarts bellen? Ik twijfel daarover omdat ik hem niet onnodig wil lastigvallen.
Ik zou gewoon even bellen en het verhaal vertellen aan de assistente die de telefoon opneemt. Zij kan dan bepalen of ze het nodig vindt dat je even langs komt. Beterschap!
Je huisarts strijkt wel ieder kwartaal inschrijvingsgeld op hoor. Zou hem hier dus gewoon mee lastig vallen.
De huisarts had gelukkig nog een plekje vrij. Hij denkt dat het gewoon een flinke griep is en dat ik gewoon moet uitzieken. Die bultjes konden ook gewoon van irritatie zijn, ze zijn ook inmiddels minder geworden. Als ik me over een paar dagen nog niet beter voelde, moest ik weer bellen. Bedankt voor al het advies.