Heeft iemand hier ervaring met een Silvana hoofdkussen? Ik hoor er heel veel goede dingen over, maar ik vind het nogal een uitgave. Over de 100 euro voor een kussen... We hebben nu Vandycks. Vond ik ook al niet goedkoop maar het is ook nog eens een miskoop, want ik word al maanden met nekpijn wakker 's ochtends. Wil het nu dus een keer ECHT goed doen omdat een kussen gewoon ontzettend belangrijk is voor je slaapcomfort.
Ik heb er al jaren 1 vind het heerlijk. Je hebt verschillende diktes en stevigheid Proberen in de winkel!
Ik heb een kussen van optidee. Het fijne is ook dat je hem eerst mag uitproberen, voordat je hem koopt. je kunt er vulling uithalen of bijstoppen. En hij kost ongeveer 55 euro. Ik heb jaren pijn aan mijn nek gehad, nu is dat weg. 2 weken terug een paar nachten op de camping geslapen met een ander kussen en direct waren mijn nekklachten ook weer terug. Voor mij geen ander kussen meer.
Hier ook naar volle tevredenheid. Wij konden toen we de kussens kochten ze een week meenemen op proef, misschien is dat een idee?