37 weken zwanger!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Wen9, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen9

Wen9 Lid

30 jul 2013
    43
    0
    0
    NULL
    Hoi dames,

Het is zover, ik ben 37 weken zwanger! Ik weet natuurlijk dat de bevalling nog lang op zich kan laten wachten, maar het idee dat ze nu zou mogen komen vind ik toch wel zooo spannend, hebben jullie dat ook? Stiekem hoop ik haar toch wel iets eerder te ontmoeten, maar daar heb ik helemaal niks over te zeggen.

Hebben jullie alles al klaar? Hier moeten nog wel wat dingetjes geregeld worden eigenlijk, zelfs mijn vluchttas (wil wel thuis bevallen) staat nog niet klaar maar dat ga ik dit weekend allemaal doen! Ook nog wat dingetjes in haar kamertje en aan de andere kant is het ook wel weer lekker om nog even tijd samen te hebben & te slapen in de middag...

Maar binnen 5 weken ben ik zowiezo moeder!!! Dat idee vind ik toch nog steeds zo onwerkelijk, zijn er meerdere die dit met mij delen? En het toch ook nog een beetje eng vinden...

Ik voel me trouwens nog tip top, dus wat dat betreft niks te klagen :).

2. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel.....as maandag ben ik 38 weken zwanger (banner klopt niet) en van mij mag ze ook wel komen : )
    Ben zo benieuwd!! Ik voel me ook prima, nergens echt last van. Soms wat harde buiken en wat last onder in mn rug maar dat is bijna niet het benoemen waard.
    Wij hebben wel alles al klaar. Voor mijn gevoel beter...:)
    Nou we zullen het mee gaan maken ....
    Succes met de laatste loodjes

Gr

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ja heel herkenbaar, ook al is het niet de eerste. Tot vorige week had ik dat nog niet zo en voor mijn gevoel was het ook lang nog niet zo ver. Totdat ik maandag wat voorweeen had en toen ineens.....vluchttas gisteren pas gepakt omdat ik naar het theater ging en lichtelijk gedwongen werd door schoonzus :D maar goed ook anders was het nog niet gebeurd. Bed staat net pas op klossen, nog niet alles is gewassen en huis nog niet op orde zoals ik het zou willen.
    En toch denk ik kom maar hoor, ik wil je nu wel zien :)

Succes meiden met de laatste loodjes!

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier ook verder geen klachten dus opdat gebied denk ik, ach we zien over een week of 4 wel. haha ja zwangere vrouwen zitten volgens mij raar in elkaar :D

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik had ook totaal maar dan ook totaal geen voortekenen, helemaal niks.
    Ik ging naar bed toen ik 37 weken en 2 dagen zwanger was, kreeg om 00:30uur kramp en 2,5uur later was onze dochter er :D dus geboren met 37 weken en net 3 dagen.
    Succes dames!

Deel Deze Pagina