laatste paar weken voor de basisschool en niet lekker in zn vel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door missmamsie, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn zoontje gaat 5 januari naar de basisschool, volgende week een ochtendje wennen en de week daarna ook een ochtendje. Hij is nu alleen zó...ongelukkig aan het doen: snel pruilen (noem je dat nog zo op deze leeftijd?), jaloers op zijn broertje van net een jaar (speelgoed afpakken en zeggen wat hij wel en niet mag), hij komt niet tot spelen, is een beetje doelloos, wordt ook ondeugend/brutaal... Hij wil niet meer samen spelen als het uitkomt, maar wel als ik met zn broertje bezig ben. Het liefst hangt hij de hele dag voor de tv/achter de pc, wat hij natuurlijk niet mag. Nu ook, staat hij bij het raam, duim in zn mond, aap erbij een beetje over de vensterbank te hangen.
    Hoe houd ik het leuk deze laatste weken voor school en vooral: is dit herkenbaar gedrag of moet ik hier wat mee?? Het lijkt een beetje op een sprongetje, maar of dat het ook is? :(

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Is hij niet gewoon echt toe aan lekker kleuteren? :)

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    :) Zou kunnen, ik moet nog even uitvinden hoe dàt er dan weer precies uitziet;) Maar wel herkenbaar dus??

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja hier geen kleuter :)
    Maar ze deed wel heel narrig toen ze bijna naar de peuters ging op kdv. Daarna was het meteen over :)

Deel Deze Pagina