Er zijn vast nog steeds vaders/moeders die twijfelen (zoals ik) of ze de enting moeten gaan halen ja of nee. Nu heb ik al is hier en daar gehoord, dat de twijfelaars maar 1 vaccinatie gaan halen i.p.v. 2. Hoe staan jullie daar tegenover? Op zich vond ik het niet zo gek klinken, krijgen ze toch wat mee, maar je stopt ze niet helemaal vol met de vaccinatie.
Tja, als je geen keuze kunt maken, kun je dat ook doen... Lijkt me nou niet een goed idee. Het is wél enten of níet enten, maar niet zo'n halve enting. Ze willen er niet voor niks 2 geven.....daar zit vast een goede reden achter?! En 1 of 2 keer rotzooi maakt dan ook niet zoveel meer uit. Mocht het kwaad kunnen op langere termijn, dan is dat met 1 vaccinatie ook wel in het lijf.....
1 enting werkt niet en kun ze ze beter niet enten. na 1 enting ben je ook totaal niet beschermt tegen de griep.
Ze geven het niet voor niets 2 x, dus ik snap de beredenering van maar 1 enting halen dus niet... Blijkbaar werkt de enting pas met de 2 spuiten en niet met de ene... En daarbij, de stoffen zitten dan toch al in je lichaam. Ik twijfelde ook, zoals bijna iedereen, maar ik ga morgen de eerste spuit laten zetten en over een paar weken de 2e.