Niet uit bed willen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bibi82, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is precies zijn vader haha, 's ochtends niet uit bed willen.
    Mijn zoontje van 3,5 wil op de ochtenden dat hij naar het kdv gaat niet altijd uit bed. De dagen dat hij gewoon thuis is en uit zichzelf wakker wordt is het allemaal geen probleem, maar op de dagen dat hij naar het kdv gaat moet ik hem bijna altijd wekken en dan komt hij dus uit zijn vaste slaap zeg maar en wil hij niet uit bed. Toch moet het en dat geeft soms weleens wat traantjes. Hij is dan nog gewoon moe, net wakker etc. Ik begrijp het volkomen hoor en vind het ook wel sneu als hij nog zo lekker ligt te slapen en ik hem dan moet wekken, maar goed, zo is het leven straks ook als hij naar school gaat.
    Mijn vraag nu is, hoe doen jullie dat met je kind als die niet uit bed wil? Is een muziekje aanzetten op zijn kamer een idee? of hem nog vroeger wakker maken zodat hij de tijd heeft om wakker te worden?
    Wat zouden jullie doen?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik maak haar wakker en leg haar dan altijd nog even in het grote bed met de tv aan terwijl ik me douche en aankleed.
    Vervolgens was en kleed ik haar aan op ons bed. In die tussentijd is ze wel een beetje bijgekomen. Maar echt van harte gaat het hier ook niet hoor

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik maak onze dochter ook wakkerals ik er uit moet en ga mezelf dan wassen en aankleden en na een kwartiertje gaat papa haar aankleden, soms kruipt ze nog even lekker bij papa in bed.
    dit geeft haar even de tijd om wakker te worden want van haar er uit plukken en meteen aankleden begint de dag niet beter;)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Helaas geen tips, hier namelijk nooit last van hihi

Deel Deze Pagina