Grijze tand

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Foofer, Feb 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mijn dochtertje is inmiddels 3 maanden geleden op haar mond gevallen met als gevolg een stukje van haar tand af en de tand ernaast begon een weekje later steeds donkerder te worden. Natuurlijk naar de tandarts geweest en moest het in de gaten houden of het ging ontsteken. Hij zei ook dat het een bloeduitstorting zou kunnen zijn. Ook weer een kwestie van afwachten. Het lijkt nu wel iets lichter te zijn.

Ik ben benieuwd of iemand dit herkend en als het een bloeduitstorting was, hoe lang duurde het bij jou kindje voordat het tandje weer zijn normale kleur hadden?

Alvast bedankt!!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Volgens mij kleurt het niet meer terug als het eenmaal verkleurd is

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Mijn dochter heeft nu nog steeds een grijze tand. Onze tandarts doet er niks aan tenzij de tand pijn gaat doen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Mijn neefje heeft er eentje gehad. Die is altijd grijs gebleven tot hij ging wisselen. De tand eronder was verder prima in orde..

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn oudste heeft dit gehad na een valpartij (lichtgrijs), maar na 3 weken was die tand gewoon weer wit.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Nooit meer wit geworden, gelukkig was het een melktand en heeft ze nu een witte nieuwe tand.

7. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oké dank jullie wel! Dan ga ik er maar vanuit dat het grijs gaat blijven.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

De melktand van onze dochter werd na een maand of twee weer langzaam wit.

9. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Onze dochter heeft het ook. Tand werd twee weken na haar val ineens in 1 dag helemaal donkergrijs. Maar na een week of 3 werd het minder en nu Is hij weer bijna wit. Valt in ieder geval niet meer zo op gelukkig!

Share This Page