Hoi! Mijn dochtertje is inmiddels 3 maanden geleden op haar mond gevallen met als gevolg een stukje van haar tand af en de tand ernaast begon een weekje later steeds donkerder te worden. Natuurlijk naar de tandarts geweest en moest het in de gaten houden of het ging ontsteken. Hij zei ook dat het een bloeduitstorting zou kunnen zijn. Ook weer een kwestie van afwachten. Het lijkt nu wel iets lichter te zijn. Ik ben benieuwd of iemand dit herkend en als het een bloeduitstorting was, hoe lang duurde het bij jou kindje voordat het tandje weer zijn normale kleur hadden? Alvast bedankt!!
Mijn dochter heeft nu nog steeds een grijze tand. Onze tandarts doet er niks aan tenzij de tand pijn gaat doen.
Mijn neefje heeft er eentje gehad. Die is altijd grijs gebleven tot hij ging wisselen. De tand eronder was verder prima in orde..
Mijn oudste heeft dit gehad na een valpartij (lichtgrijs), maar na 3 weken was die tand gewoon weer wit.
Onze dochter heeft het ook. Tand werd twee weken na haar val ineens in 1 dag helemaal donkergrijs. Maar na een week of 3 werd het minder en nu Is hij weer bijna wit. Valt in ieder geval niet meer zo op gelukkig!