Innestelingsbloed of menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shelly26, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shelly26

Shelly26 Lid

27 jul 2014
    32
    0
    0
    Hallo dames,

Na gisteren de hele dag 'gegoogeld' te hebben toch maar besloten om het hier maar te vragen. Vorig jaar 23 juni heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen. Mijn cyclussen vanaf toen; 28- 39- 33- 42- 31- geweest. Nu dacht ik dat ik deze maand een cyclus had van 30 dagen omdat ik 18 januari in de avond licht roze bloedverlies had. Normaal zet dit bij mij binnen enkele uurtjes door naar een menstruatie. Maar de volgende dag had ik alleen licht roze bloed met afvegen! Af en toe ook heel erg helder rood bloed maar zonder stolsels (ook weer alleen met afvegen). Gisteren (sorry voor de details) haalde ik mijn tampon eruit en toen bleek dat meer dan driekwart nog wit was en er alleen wat roestbruin bloed op zat. Sindsdien geen bloedverlies meer gehad.

Ik vraag me nu heel erg af of dit nou mijn menstruatie was of dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn? Ik weet absoluut niet wanneer mijn eisprong geweest is omdat ik niet temp en geen ovu testen gebruik. Op deze manier denk ik er minder mee bezig te zijn.. ofzo? Ik ben intiem geweest op 5 januari, 13 januari en 15 januari. Weet niet of dat veel zegt of niet? Ik weet dat ik uiteindelijk een test moet doen om erachter te kunnen komen of dit een innestelingsbloeding was of niet. Wanneer raden jullie mij aan om een test te doen? Of is dit gewoon een zeer lichte menstruatie geweest?

Alvast heel erg bedankt voor het nemen van jullie tijd om mijn verhaal te lezen.

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Het zou een innesteling geweest kunnen zijn, maar hoeft natuurlijk niet.

Hier geven ze vaak aan de datum van je langste cyclus aan te houden om te testen. Je zou evt ook een gemiddelde kunnen nemen... Dan zou je op dag 34 a 35 eens een testje kunnen wagen.

3. Shelly26

Shelly26 Lid

27 jul 2014
    32
    0
    0
    Bedankt voor je reactie lovelymommy84! Ik heb vanmiddag twee testen gehaald bij de DA. Ik denk dat ik dan morgenochtend of vrijdagochtend een test ga doen.. pfff wel spannend allemaal! Heb nu ook nergens last meer van. Een week voor me 'menstruatie' heb ik zeker 6 dagen last gehad van gespannen pijnlijke borsten en veel steken links in mn buik. Dat is sinds ik licht roze bloedverlies had helemaal verdwenen. Heel af en toe nog een lichte steek.. maar goed dit zegt allemaal niks ik zou gewoon echt een test moeten doen.. ;)

4. Shelly26

Shelly26 Lid

27 jul 2014
    32
    0
    0
    Zojuist een test gedaan en helaas negatief! Ga er dus maar vanuit dat dit een zeer lichte menstruatie was.. Op naar de volgende ronde!

5. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Hoi Shelly,

Ik heb 6 dagen voor mijn NOD ook licht roze / bruine afscheiding gehad alleen in de ochtend bij het plassen en zie mijn banner: echt wel zwanger dus. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief en op de dag zelf een echte knaller. Lastig voor jou om niet te weten wanneer precies je NOD is. Ik denk altijd maar dat wanneer je ongesteld bent dit ook echt ongesteld is. Dus met rood / bruin bloed en veel. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog eens testen. Er zijn mensen die pas 5 of 6 dagen na NOD positief testen.

Succes!!

Deel Deze Pagina