Vriendlief heeft paar weken terug een lamp besteld via internet.. Die zou binnen 2 dagen verstuurd wordwn, hij bleek toen ineens niet meer op voorraad maar zou na twee weken geleverd worden.. Maar nee hoor.. Vriendlief gebeld: sorry meneer het duurt nog langer, sorry voor het ongemak! Na een tijdje weer gebeld wederom hetzelfde antwoord.. Na research kwam hij op een site terecht waarop allerlei klachten stonden van niet geleverde lampen en geen geld terug krijgen... Dus nu zijn we bang dat dat bij ons ook is Morgen gaat hij weer bellen en er is al een klacht verstuurd naar die instantie van thuiswinkelen (daar zouden ze volgens wat op hun site staat bij aangesloten zijn) Wat kunnen of moeten we nog meer doen? Hij heeft betaald met visa, kan je dat op de een of andere manier terug halen???
Waardeloos als dat bij je gebeurt. Je denkt toch altijd dat het wel goedkomt. Maar volgens mij zijn al je aankopen, tot een bepaald bedrag, verzekerd bij Visa. En krijg je dus je aankoopbedrag terug. Hoe dat moet, weet ik helaas niet. Succes
Laten terugstorten door visa. Als 't goed is kan dat gewoon... Moet wel een reden en bewijs hebben.. Dan gaat visa op onderzoek uit (eerst storten ze 't bedrag terug), en als verkoper niet reageert binnen 4 of 6 weken, is het voor visa klaar.. Iig, zo gaat t met mastercard, maar kan me niet voorstellen dat t bij visa anders is.