Dat heb ik noe met die milka&daim. Als ik zo'n reep in huis haal, gaat die in 1 keer op! HEERLIJK..... Ik krijg er meteen weer zin in mmmmmm
Terwijl ik dit aan het lezen was.. kwam de reclame van de macdonalds voorbij "Nu bij macdonalds de milkshake chocolade terug van weggeweest..." vriendlief dus heel lief aangekeken en zometeen heerlijk smullen van een milkshake chocolade
Had ik de eerste weken van mijn zwangerschap. Als ik wilde eten en het kon niet, dan werd ik moordlustig.
Ik heb net 3 rijstwafels met chocoladepasta op, van die kant en klare dingen. Die zijn me daar toch lekker! Goed dat ze er 'maar' 3 in een pakje stoppen.
Dames! Moet dit nou.. Ik heb al zo'n ontzettende trek in chocolade, maar heb niks in huis! :x jullie maken het alleen maar erger. en ik kan vriendje er niet op uit sturen, want die is niet thuis. :x
Krijg je ook nog eens dit recept onder je neus geduwt op Facebook. Cream Cheese Brownies: Goddelijk: Cream cheese brownies
O lekker! Ik zit ook in m'n vreet dagen (moet ongesteld worden van het weekend) heb lekker een Bossche bol in de koelkast liggen voor zo bij de koffie.. En m'n avondeten was pizza, en toetje vanille kwark een vol bakje.. Hoezooooo vreet kick..
haha! herkenbaar, heeeerlijkkkkk! heb t met die bekers griesmeelpap, en dan is ie leeg, en lees je op de verpakking: inhoud: 500ml, een portie is 150ml....... beetje jammer....
Heb net wat chips weggewerkt gedoopt in zelfgemaakte pesto! Het was de eerste keer dat we pesto zelf maakten en de tranen stroomden haast over mijn wangen, zo ontzettend LEKKER en niet te vergelijken met Bertolliprut... Hoezo liefde voor eten Is trouwens voorgerecht, het eten moet nog komen
Hihihi hier nog zo' lief mannetje die bakte mij de pannenkoeken met spek terwijl hij zelf aan de maaltijdrepen zat op ziekhuisadvies :-D