5 min fietsen en dan zit ik met m'n gat op het strand. Emmer en schep en eten en biertjes mee mmmm Zoontje slaapt nu en ik ga ook even liggen
vanmorgen al lekker gewerkt, bezorgen met de bakfiets Nu staat het badje op voor John en ik even bijkomen
op tijd naar huis (half 4?) en dan even in de tuin zitten. Zoontje pas tegen 18u ophalen van de creche want ze spelen lekker buiten en ik heb wat gif in de tuin gesprayd gisteravond, dus het moet thuis eerst even regenen.
Vanochtend naar dorp geweest. Daarna het zwembadje opgezet voor C. Kan ze vanmiddag weer in spelen als ze geslapen heeft.
De ochtend gewerkt, de middag lekker met water in de tuin gespeeld. Helaas heb ik geen baan waarbij ik soms kan spijbelen of vrij kan nemen.
Vanmorgen heerlijk gefietst naar een speeltuin waar je ook kan spelen met water. Er was nog niemand dus heerlijk rustig. Vanmiddag schuur opruimen en uk aan het spelen in de tuin. Spijbelen zou ik niet doen ik ben zo'n muts die daar de hele dag beroerd van is haha
Hier gewoon gewerkt tot half 5. Daarna naar de opvang racen. Kids ophalen. Thuis makkelijk gegeten en daarna mijn dochter (6 jr) en me man bij de avondvierdaagse afgezet. Ze loopt haar eerste avondvierdaagse dit jaar petje af in deze benauwde hitte!!