Nee ik ook niet heb wel gehoord dat ze telkens worden bijgesteld, eerst begin maart toen werd het half maart etc.
Wat een goede actie!!! Ben benieuwd wanneer het op tv komt . Zelf werk ik in de diergeneesmiddelenbranche en bij ons komt het ook weleens voor dat sommige vaccins/producten langere tijd niet leverbaar zijn. Dat komt dan vooral omdat er bv een hele batch wordt afgekeurd voor gebruik en het hele proces dus weer opnieuw gedaan moet worden. En bij vaccins duurt dat soms wel 6 maanden voordat er weer een nieuwe batch leverbaar is. Nu weet ik niet hoe dat precies met pregnyl zit, maar als het zoals met vaccins werkt kan ik me wel voorstellen waarom het zo lang duurt en er dus leveringsproblemen zijn .
Mijn ferti assistente vertelde idd dat er een batch niet goed was en alles moest worden weggegooid.... das de reden schijnt!
DRINGENDE OPROEP !!! Ik heb net contact gehad met HvN. Er is wel dergelijk interesse om hier iets mee te doen. Hij is op dit moment MvM aan het bellen om daar ook informatie in te winnen. Hij wil graag in contact komen met mensen die last hebben van de leveringsproblemen en hierdoor (mogelijk) hun behandeling tijdelijk moeten staken. Kun je in het kort je verhaaltje naar mij pb'en en op welk emailadres hij contact met je mag opnemen ? We hebben dan een veel grotere kans dat er een item voor op t.v. komt !! Helaas heeft hij niets aan mijn verhaal omdat ik zelf geen pregnyl gebruik, anders had ik mezelf wel aangemeld natuurlijk. Ik hoop echt dat meiden zich aanmelden !!
Hey, Wat goed van je! Ik heb het nu 1 keer gebruikt en het moest nabesteld worden, want ze hadden niets op voorraad. Gelukkig een dag later was het er wel alleen in andere hoeveelheden. Mijn gyn vertelde dat ze bezig waren met het buitenland om daar de pregnyl vandaan te halen, omdat het nu erg moeilijk te verkrijgen is. Groetjes Mieke
@wachtende helemaal top meis!!!! Aan mij zal het niet liggen heb het zelf ook nodig gehad en ben nu ook eindelijk na al die jaren bezig om die kannen vol te krijgen voor andere MMM-meiden!! Me schoonzusje en me broer hebben du sidd de hele behandeling moeten staken die kunnen als het goed is pas weer in mei ergens beginnen als het niet langer gaat duren
Ik up je bericht even, zodat het nogmaals onder de aandacht komt! SUPERINITIATIEF! Wellicht ben ik het binnenkort ook weer nodig trouwens.
WOW wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb er zelf eerlijk gezegd ook aan zitten denken maar durfde die schoenen die jou blijkbaar wel passen niet aan te trekken super gaaf dat je dit hebt gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben wel een grote afnemer van pregnyl en ben je ZEEEER dankbaar
Lounge is toch voor alles wat niet met kinderen en zwangerschappen te maken heeft. dit valt toch gewoon onder dit kopje?
Super initiatief om HvN te contacteren! Ik ga dit topic volgen! Hieronder mijn ervaring met leveringsproblemen pregnyl: 2 weken geleden had ik ook problemen om aan de pregnyl te komen. Uiteindelijk heeft mijn apotheek alles af gebeld en net op tijd een pregnyl weten te bemachtigen. Anders had mijn IUI niet door kunnen gaan... Het was een paralel pregnyl. De apothekers ass. vertelde dat deze pregnyl in nederland word gemaakt daarna naar het buitenland gaat en daarna weer door nederland word ingekocht. Dat zou goedkoper zijn...
Wat een goed initiatief om HvN te vragen hier aandacht aan te besteden. Ik hoop dat ze dit op een goede manier doen, dus zodat ze vrouwen over de streep trekken om mee te doen aan MvM. (Als ze komen met een opgeklopt verhaal over verkoop aan het buitenland, voor sporters en vermagering,dan ben ik bang voor juist een omgekeerd effect.) Ik durfde bij mijn eerste niet mee te doen, i.v.m. miskraam en omdat ik de zwangerschap nog niet bekend wilde maken op school. Maar als ik nog een keer zwanger mag worden (voorlopig nog even niet hoor) zal ik zeker gaan bellen met MvM of het nu wel kan zonder dat er iemand van hun langs komt. (Anders weet gelijk iedereen op het schoolplein dat er een juf zwanger is. Blijkbaar hebben een hoop moeders niks beters te doen dan roddelen. )
Hè meiden Even een berichtje vanuit mij. Ik heb vandaag bij geertgen kliniek gevraagd hoe en wat over de pregnyl. Er schijnt dus niks mis te zijn met de meiden die de kannen vol plassen. Want er is bij de fabrikant genoeg hcg hormoon. Hetgeen wat ze missen is een ander stofje wat in de pregnyl hoort dus super voor de extra aanmeldingen, maar dat is dus niet hetgeen dat ze nodig hebben. Xxxxx
Sorry maar iedereen krijgt weer wat anders te horen. maar echte informatie vanuit de fabrikant is er niet.