Stoute schoenen aangetrokken : PREGNYL

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wachtende, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Goed bezig! Twee duimen omhoog!

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Goed bezig! Heb zelf 6x pregnyl gebruikt dus weet hoe belangrijkt is!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Goed Bezig!!!!:D:D:D

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @snoopy en wachtende: thanx voor info. Ik zag het ook bij Freya staan...

6. sammie84

sammie84 Actief lid

1 jun 2011
    331
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wat goed van je wachtende!!!

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wat een goede actie!!! Ben benieuwd wanneer het op tv komt ;).

Zelf werk ik in de diergeneesmiddelenbranche en bij ons komt het ook weleens voor dat sommige vaccins/producten langere tijd niet leverbaar zijn. Dat komt dan vooral omdat er bv een hele batch wordt afgekeurd voor gebruik en het hele proces dus weer opnieuw gedaan moet worden. En bij vaccins duurt dat soms wel 6 maanden voordat er weer een nieuwe batch leverbaar is.
    Nu weet ik niet hoe dat precies met pregnyl zit, maar als het zoals met vaccins werkt kan ik me wel voorstellen waarom het zo lang duurt en er dus leveringsproblemen zijn ;).

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat goed zeg!

Hier gelukkig nog een voorraadje liggen voor een evt. volgende poging.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Mijn ferti assistente vertelde idd dat er een batch niet goed was en alles moest worden weggegooid.... das de reden schijnt!

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    DRINGENDE OPROEP !!!

Ik heb net contact gehad met HvN.
    Er is wel dergelijk interesse om hier iets mee te doen. Hij is op dit moment MvM aan het bellen om daar ook informatie in te winnen.

Hij wil graag in contact komen met mensen die last hebben van de leveringsproblemen en hierdoor (mogelijk) hun behandeling tijdelijk moeten staken.

Kun je in het kort je verhaaltje naar mij pb'en en op welk emailadres hij contact met je mag opnemen ?
    We hebben dan een veel grotere kans dat er een item voor op t.v. komt !!
    Helaas heeft hij niets aan mijn verhaal omdat ik zelf geen pregnyl gebruik, anders had ik mezelf wel aangemeld natuurlijk.

Ik hoop echt dat meiden zich aanmelden !!

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hey,

Wat goed van je!
    Ik heb het nu 1 keer gebruikt en het moest nabesteld worden, want ze hadden niets op voorraad. Gelukkig een dag later was het er wel alleen in andere hoeveelheden.
    Mijn gyn vertelde dat ze bezig waren met het buitenland om daar de pregnyl vandaan te halen, omdat het nu erg moeilijk te verkrijgen is.

Groetjes Mieke

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @wachtende helemaal top meis!!!!

Aan mij zal het niet liggen heb het zelf ook nodig gehad en ben nu ook eindelijk na al die jaren bezig om die kannen vol te krijgen voor andere MMM-meiden!!

Me schoonzusje en me broer hebben du sidd de hele behandeling moeten staken die kunnen als het goed is pas weer in mei ergens beginnen als het niet langer gaat duren:(

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik up je bericht even, zodat het nogmaals onder de aandacht komt!

SUPERINITIATIEF!

Wellicht ben ik het binnenkort ook weer nodig trouwens.

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Kan dit niet even in de lounge gezet worden?

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    WOW wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik heb er zelf eerlijk gezegd ook aan zitten denken maar durfde die schoenen die jou blijkbaar wel passen niet aan te trekken ;)
    super gaaf dat je dit hebt gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik ben wel een grote afnemer van pregnyl en ben je ZEEEER dankbaar

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Lounge is toch voor alles wat niet met kinderen en zwangerschappen te maken heeft.
    dit valt toch gewoon onder dit kopje?

17. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super initiatief om HvN te contacteren! Ik ga dit topic volgen!
    Hieronder mijn ervaring met leveringsproblemen pregnyl:

2 weken geleden had ik ook problemen om aan de pregnyl te komen. Uiteindelijk heeft mijn apotheek alles af gebeld en net op tijd een pregnyl weten te bemachtigen. Anders had mijn IUI niet door kunnen gaan... Het was een paralel pregnyl. De apothekers ass. vertelde dat deze pregnyl in nederland word gemaakt daarna naar het buitenland gaat en daarna weer door nederland word ingekocht. Dat zou goedkoper zijn...

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat een goed initiatief om HvN te vragen hier aandacht aan te besteden. Ik hoop dat ze dit op een goede manier doen, dus zodat ze vrouwen over de streep trekken om mee te doen aan MvM. (Als ze komen met een opgeklopt verhaal over verkoop aan het buitenland, voor sporters en vermagering,dan ben ik bang voor juist een omgekeerd effect.)

Ik durfde bij mijn eerste niet mee te doen, i.v.m. miskraam en omdat ik de zwangerschap nog niet bekend wilde maken op school. Maar als ik nog een keer zwanger mag worden (voorlopig nog even niet hoor) zal ik zeker gaan bellen met MvM of het nu wel kan zonder dat er iemand van hun langs komt. (Anders weet gelijk iedereen op het schoolplein dat er een juf zwanger is. Blijkbaar hebben een hoop moeders niks beters te doen dan roddelen. ;))

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden

Even een berichtje vanuit mij. Ik heb vandaag bij geertgen kliniek gevraagd hoe en wat over de pregnyl.

Er schijnt dus niks mis te zijn met de meiden die de kannen vol plassen. Want er is bij de fabrikant genoeg hcg hormoon. Hetgeen wat ze missen is een ander stofje wat in de pregnyl hoort dus super voor de extra aanmeldingen, maar dat is dus niet hetgeen dat ze nodig hebben.
    Xxxxx

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Sorry maar iedereen krijgt weer wat anders te horen. maar echte informatie vanuit de fabrikant is er niet.

Deel Deze Pagina