Wat een super goed idee! En wat dan ook het tekort mag zijn, het is gewoon belangrijk dat dit onder de (media) aandacht gebracht wordt! Je weet maar nooit wat het in beweging kan zetten.
Wachtende ik bedoelde er niks mee hoor! Ik zeg alleen wat geertgen tegen mij heeft gezegd. Dit hebben ze van de fabrikant gehoord.
Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar ik hoor wel 10 versies van wat de fabrikant tegen hun ziekenhuis gezegd zou hebben... Dus hoog tijd dat de waarheid eens boven tafel komt vind ik. Bij elk ander medicijn is het ook direct in het nieuws...waarom horen we hier niets over? Deze vrouwen hebben ook recht op informatie dus ik hoop dat ze een goed onderzoek kunnen doen.
Ok sorry meisje Ja idd ik vind ook wel dat de waarheid boven tafel mag komen. Ook ik heb er 2 jaar gebruik van gemaakt. En ben de plassende dames voor eeuwig dankbaar ook mezelf natuurlijk haha heb ook goed gevuld.
Goed initiatief. De vorige ronde in okt/nov was de pregnyl ook schaars. Toen is het voor mij nog net op tijd gekomen. Nu heb ik het gelukkig ook al weer in huis. Heel veel sterkte voor degene die nog zoekende zijn.
Allereerst ben ik je enorm dankbaar voor het initiatief! Echt super.. Maar uhm.. Heb ik het nou al gemist? Het is zo stil hier.. Hoop ook dat je voldoende aanmeldingen hebt gekregen voor hvn!! Anders moet je me maar een pbtje sturen en ga ik hier overleggen of mannetjelief er ook achter staat... Ik heb het er iig dubbel en dwars voor over om te helpen! Jammer dan dat mensen me opeens op tv zien en van niks weten.. Succes! Liefs
Oja, op dit moment dus in de wachtweken, maar laatste keer ovitrelle 'moeten' gebruiken.. Nu vertelde de mevrouw van de apotheek alleen wel dat hier ook al een tekort van ontstaat!! Geen idee hoe ze dat weer op moeten vangen..
woww wat goed van je zeg!!!! toen ik het nodig had waren er ook al moeilijk heden met de levering maar heb begrepen dat het nu helemaal lastig is! ik vind het zo goed van je dat je dit onder de aandacht brengt!
Ter info: Nog geen aanmeldingen binnen !! Ik ben wegens omstandigheden minder op het forum maar ik houd dit topic en mijn pb box wel in de gaten.
Ik hoorde vandaag van de assistente in de apotheek dat zij een aardige voorraad hadden ingeslagen omdat ze wist dat het tekort er aan zat te komen. Mocht iemand dus nodig hebben, en het nergens anders kunnen vinden... PB mij dan ff en dan vertel ik welke apotheek het is (liever niet openbaar ivm woonplaats ) Ze scheen er nu nog een stuk of 20 te hebben.
Qat een goed idee zeg. Respect voor tp! Ik kan je jammer genoeg niet verder helpen maar hoop dat er meiden zijn die dat wel kunnen!!