Stoute schoenen aangetrokken : PREGNYL

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wachtende, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wat een super goed idee!
    En wat dan ook het tekort mag zijn, het is gewoon belangrijk dat dit onder de (media) aandacht gebracht wordt! Je weet maar nooit wat het in beweging kan zetten.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wachtende ik bedoelde er niks mee hoor!
    Ik zeg alleen wat geertgen tegen mij heeft gezegd. Dit hebben ze van de fabrikant gehoord.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar ik hoor wel 10 versies van wat de fabrikant tegen hun ziekenhuis gezegd zou hebben...
    Dus hoog tijd dat de waarheid eens boven tafel komt vind ik.

Bij elk ander medicijn is het ook direct in het nieuws...waarom horen we hier niets over?
    Deze vrouwen hebben ook recht op informatie dus ik hoop dat ze een goed onderzoek kunnen doen.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ok sorry meisje ;)
    Ja idd ik vind ook wel dat de waarheid boven tafel mag komen.
    Ook ik heb er 2 jaar gebruik van gemaakt. En ben de plassende dames voor eeuwig dankbaar ook mezelf natuurlijk haha heb ook goed gevuld.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Goed initiatief!

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Zojuist het volgende bericht naar Man bijt Hond gestuurd:
    Hopelijk doen ze er iets mee.

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Goed initiatief. De vorige ronde in okt/nov was de pregnyl ook schaars. Toen is het voor mij nog net op tijd gekomen. Nu heb ik het gelukkig ook al weer in huis.
    Heel veel sterkte voor degene die nog zoekende zijn.

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Allereerst ben ik je enorm dankbaar voor het initiatief! Echt super.. Maar uhm.. Heb ik het nou al gemist? Het is zo stil hier.. Hoop ook dat je voldoende aanmeldingen hebt gekregen voor hvn!! Anders moet je me maar een pbtje sturen en ga ik hier overleggen of mannetjelief er ook achter staat... Ik heb het er iig dubbel en dwars voor over om te helpen! Jammer dan dat mensen me opeens op tv zien en van niks weten.. Succes! Liefs

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oja, op dit moment dus in de wachtweken, maar laatste keer ovitrelle 'moeten' gebruiken.. Nu vertelde de mevrouw van de apotheek alleen wel dat hier ook al een tekort van ontstaat!! Geen idee hoe ze dat weer op moeten vangen..

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    woww wat goed van je zeg!!!! toen ik het nodig had waren er ook al moeilijk heden met de levering
    maar heb begrepen dat het nu helemaal lastig is!
    ik vind het zo goed van je dat je dit onder de aandacht brengt!

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ter info: Nog geen aanmeldingen binnen !!

Ik ben wegens omstandigheden minder op het forum maar ik houd dit topic en mijn pb box wel in de gaten.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik hoorde vandaag van de assistente in de apotheek dat zij een aardige voorraad hadden ingeslagen omdat ze wist dat het tekort er aan zat te komen. Mocht iemand dus nodig hebben, en het nergens anders kunnen vinden... PB mij dan ff en dan vertel ik welke apotheek het is (liever niet openbaar ivm woonplaats ;))
    Ze scheen er nu nog een stuk of 20 te hebben.

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Qat een goed idee zeg. Respect voor tp!

Ik kan je jammer genoeg niet verder helpen maar hoop dat er meiden zijn die dat wel kunnen!!

Deel Deze Pagina