Straaljager neergestort bij Leeuwarden | NOS best bizar, wetend dat wij zaterdag aanwezig zijn en leeuwarden en ze nu aan het oefenen waren
Maar wel bijzonder dat de piloot zich in veiligheid heeft weten te brengen dmv de schietstoel. Geen doden dus?
Hij schijnt wel zwaargewond te schijn. Is door een kas gegaan stond op internet. Collega van mij woont daar en vertelde dat hij in een boom hangt... Dus weet niet wat waar is
Ja ik zag de foto's en filmpjes op de familie app en Facebook al voorbij komen. Ben erg blij dat er niemand ernstig gewond is geraakt.
toevallig was ik net aan het kijken bij de vliegbasis. dacht toen die naar beneden kwam...vreemd...hij komt recht naar beneden en een seconde daarna...hij komt wel erg dicht naar de grond, hij zal toch niet neerstorten?? en toen kwam die zwarte rookwolk en zag ik de parachute. vreemd hoor, dat je de ene seconde vrolijk naar de vliegtuigen kijkt en de andere seconde er achter komt dat het vliegtuig toch echt neergestort is. De schietstoel is trouwens in de kas terecht gekomen en de piloot ook. gelukkig gaat alles goed met hem. (zoals ik heb gelezen/gehoord)