Help: mijn vriend komt zo chagrijnig thuis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Demino, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Okee, chagrijnig is nog licht uitgedrukt..
    Vriendlief is Feyenoorder in hart en nieren en zit nu in De Kuip.. Daar is de wedstrijd Feyenoord-Ajax nu bijna ten einde en het ziet ernaar uit dat Feyenoord verliest! En ik weet wat dat betekent.. IK MOET ME BERGEN! Hij is straks écht niet te genieten..
    We hadden al wel afgesproken dat hij zou proberen normaal te doen als ze zouden verliezen, maar ik heb er een hard hoofd in...

Herkent iemand dit? Wie heeft tips voor mij? :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Net zo chagrijnig terug doen. :p Kom, het is maar voetbal.. Dat hoefde mijn vriend echt niet te proberen in ieder geval haha

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.390
    17.332
    113
    zorgen dat je weg bent? ;) anders zou ik het niet weten, gelukkig geen ervaring mee

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Mijn tip (hier ook een feyenoorder als man )

Duik als een malle je bed in en kom er morgen pas uit!

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Het is maar voetbal.. Ja, dat vind ik ook.. Maar Feyenoord-Ajax, dat ligt HEEL gevoelig..

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    HAHAHAHA! :D Jij ook sterkte!

7. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff gelukkig niet zeg..;) Vind het altijd zo kansloos dat mensen hun humeur laten beinvloeden door iets waar ze zelf totaal géén invloed op hebben! En al helemaal door zoiets stoms als voetbal (maar daarover zijn de meningen verdeeld en dat mag gelukkig :D )

8. KimK

KimK Niet meer actief

Dit dus. Pff. Alsof voetbal het enige is in t leven ;)... Sorry hoor.... Jij moet je bergen omdat hun verliezen?

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik herken het niet, maar als dat hier zo was zou ik zorgen dat ik voor die tijd de deur uit was om even iets leuks voor mezelf te doen.
    Dan mag hij thuis in z'n uppie chagerijnen.

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Aan dit soort reacties heb ik niets ;) Ik zal het nog 1 keer zeggen: Feyenoord-Ajax ligt HEEL gevoelig.. Dat kun je je haast niet voorstellen. Ik vind het ook te ver gaan, maar ik heb er wel mee te maken! Dusss tips? ;)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nou idd. Mijn man zou de wind van voren krijgen wanneer hij chagrijnig zou doen vanwege een potje voetbal. Mocht hij lekker buiten blijven.

12. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

13. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vent zoeken die geen voetbalsupporter is :D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha sorry..
    Hier geen tips... Hier komt straks iemand uber vrolijk thuis haha :p
    Maar zou idd zelf lekker even op pad gaan en hem in zn sop laten gaar koken als het inderdaad zo erg is ;)

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Whahahaha.. Ach, ergens ook wel fijn toch, als voetbal het enige is waar je je druk om hoeft te maken? :D
    Verder is het echt een schatje :D:D
    Ik zit er idd al aan te denken om te vluchten hahaha.. Maar dan krijg ik het gezeik vanavond of morgen wel..

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Sexy lingerie aantrekken, hem je bed in slepen en aangeven dat je het begrijpt ;) Dan komt het vanzelf goed.

17. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Mannen en seks.. You know what they say.. Ik zal je zeggen: zijn pesthumeur door dat klotevoetbal zorgt er echt voor dat die sexy lingerie hem niks doet! Ik geloof dat ik dat al eens eerder heb geprobeerd.. :D Moet je nagaan hoe ver het gaat. Pfff

18. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Dan maak je er een midweek van :p

19. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Oh ik herken het ook! Vriendlief doet hier wel zijn best om niet chagrijnig tegen mij te doen als Feyenoord verliest. Benieuwd of dat vandaag ook gaat lukken inderdaad.. Maar zo niet dan negeer ik zijn chagrijnige gedrag gewoon en doe ik lekker uber vrolijk en overdreven aardig ;)

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Whahaha.. Hier ook getrouwd met een Feyenoorder, en zal ik je wat vertellen, ik ben Ajacied :p

Deel Deze Pagina