Ik heb vorrige jaar ofzo voor kinderen het t- shir gezien met de tekst kerst (b)engel erop. Wie weet waar ik hem ka bestellen?
ik heb nog even gekeken maar kan hem dus hier ook niet vinden vind het een erg leuk kado voor mijn neefje L.sybje
Sorry ik zit verkeerd , het is bij simplycolors. Ik heb net nog even gekekend. Als je dan bij bedrukking kijkt zie je hem als voorbeeld staan. Ik vind die van hulpklaas ook geweldig hahaa.
oke ja ben nu eindelijk bij simpy colors terecht gekomen ....maar nu vraag ik me af of kerst(b)engel 1 woord is of dat er een spatie tussen moet .... op het voorbeeldje lijkt het ook net of dat het woord er niet helemaal op past ... vind de maten ook zo raar het is of 74/80 of 86/92 mijn neefje zit net op 80 soms is dat te krap ....soms niet ..... moeilijk zeg
Ik wil het wel graag doen maar je moet overal vooraf betalen. Ik wil graag met acceptgiro betalen omdat het anders zolang duurt voordat het binnen komt als het allemaal via de post moet.
jaaa ik heb hem besteld het is een sweatshirt geworden lichtblauw met in dokerbruine letters Kerst(b)engel hij is zo leuk ! L.sybje