Straatmuzikantjes

Discussie in 'De lounge' gestart door streepjes, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Mogen kinderen op straat staan met een viool voor geld?

  1. Ja hoor! Vind het altijd zo een schattig gezicht!

  2. Nee! Ronduit kinderarbeid!

  3. Ik hou niet van viool..doe dan maar een fluit.

  4. Maakt me niets uit..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

    Toevallig hadden we het er vandaag nog over. Wat zullen we doen als Kim 8 is, d'r verkopen als sexslaaf of een viool geven.
    :):):)

    sorry, flauw grapje
     
  2. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik bedoel daar mee te zeggen dat het in Roemenië (en vast ook in andere Oostbloklanden, maar dat weet ik niet) heel normaal is om je kind in te zetten voor broodwinning. En eerlijk gezegd 150 jaar geleden deden we dat hier ook.
    Natuurlijk is het zielig, en hoort het niet, maar goed ik heb elke dag gewoon te eten, dus ik hoef die keuze niet te maken. Deze ouders laten hun kinderen optreden als straatmuzikant, dat vind ik een stuk humaner dan je kind als hoer te gebruiken.

    Linda
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb daar laatst een docu over gezien,was echt verschrikkelijk hoe klein die jongetjes waren en verhuurd werden voor sex door hun eigen vader.

    vind het altijd wel heel zielig om die kinderen te zien staan met hun instrumentje.
    maar ik geef ze niks omdat het naar die ouders gaat.


    trouwens de daklozenkrant vind ik goed voor echte daklozen,maar als er een vrouw staat met haar mond vol gouden tanden dan ga ik echt niks geven.
    ga dan maar eerst naar de lommerd je goud verkopen.
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Als je geen geld hebt om voor jezelf te zorgen, moet je vooral kinderen nemen...niet dus. :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina