Hoi Dames, Ben erg benieuwd of er ook meiden zijn die alleen de 1e weken( week 5 en 6) moe zijn geweest en daarna niet meer, of alleen met vlagen? Ik ben namelijk sinds 1 week helemaal niet meer moe, en hoor overal over iedereen met extreme moeheid als verschijnsel!
Volgens mij is dat verschillend per vrouw. Ik hoorde dat het normaal gesproken in ieder geval na de 16e week over is, maar ik ben in week 19 en val nog steeds om een uur of half 9 in slaap, terwijl ik normaal nooit voor half 1 naar bed ga, zonder moeite. Geniet ervan zou ik zeggen dat je weer energie hebt! Heerlijk!
bij mijn eerste zwangerschap heb ik van week 20 tot 30 echt een top tijd gehad. Voelde me goed, zag er goed zwanger uit en had weer energie. Ben nu dus ook echt heel moe, maar hoop dus dat straks energie weer beter wordt. Maar ik denk dat het inderdaad erg verschilt van vrouw tot vrouw
Ik was tijdens mijn zwangerschap fitter dan ooit! Voelde me eigenlijk helemaal niet echt moe, misschien ook wel omdat ik heerlijk kon relaxen op zijn tijd, iets wat ik normaal niet kan. Energie voor tien, zou eigenlijk weer zwanger moeten worden want nu komt er bijna niets meer uit mijn handen
Eerst was ik ziek en moe, Toen was ik helemaal top, fit, actief en niet moe te krijgen en nu ben ik super MOE!
Hoi! Tot nu toe gaat het eigenlijk hartstikke goed! Ben niet overdreven moe en ben ook niet misselijk! Dus ja beter kan eigenlijk niet, heb woensdag al een echo gehad en het hartje deed het en het bewoog al dus ik ben helemaal blij! Groetjes!
Ik ook alleen in de eerste weken, denk tot en met een week of 9 a 10 en nu kan ik er weer tegen aan hoor geen probleem haha heerlijk zo liefs jenny
Ik voel me nu wel meer vermoeid dan normaal. Van het weekend begon het, was niet vooruit te branden op het werk. Heb heel vast geslapen, maar toch doodmoe. Gistermiddag even bij geslapen en vannacht ook weer heel vast geslapen, 10 uur achter elkaar. Nu ben ik echt weer moe. dus bij mij begint het zo rond week 7. hiervoor had ik er geen last van!
Hallo, Ik was tot de 20 weken erg moe toen ging het een paar weekjes perfect En nu ben ik 30 weken en héél moe. Werk nog 32 uur van de 36 die ik werkte En heb het idee dat ik eigenlijk nog minder moet gaan werken maar ja dan raken me vakantie dagen helemaal op.
Ik ben op dit moment ontzettend moe, heb me vandaag ziek gemeld op het werk, want ik ben ook nog een supermisselijk Ik hoop dat het morgen beter is, niks aan...
ik was de eerste prille weken van mijn zwangerschap erg moe.. en sliep dan ook zoveel als ik kon.. tot een week of 12 was dat.. toen totaan 25 weken heb ik me lekker fit gevoeld en heerlijk in mn velletje.. Nu begint de moeheid weer een beetje toe te slaan.. maar dat komt doordat ik snachts wel 6x mn bed uit moet om te plassen en omdat ze snachts nog weleens compleet wil omdraaien in mn buik.. haha.. dan blijf je ook wel wakker.. zo'n naar gevoel is dat soms.. pff.. dus denk dat ik daarom soms overdag zo moe ben.. verder voel ik me toppie..