Hoi Ik ben nu 29 weken zwanger en heb een flinke buik maar nog geen strae. Vanaf wanneer heb je kans op strae? Luna1
Snik, vanaf elk moment... Bij mij is het pas in week 37 ontstaan. Niet veel hoor, maar toch net ff jammer he? (en ik ben nog 30+ ook)
vriendin van mij had het met 23 weken al en ik heb nog niets. Wat niet is zal nog wel komen denk ik hahahaha
ik heb mijn hele zwangerschap geen enkele striem gehad !!!! op mijn bovenbenen had ik ze al voor de zwangerschap... 4 dagen NA mijn bevalling.. had ik opeens striemen over de buik tot aan de navel :S en ik ben nog maar 20 .... ach weet je .. eerst baalde ik ervan,ben nog maar 20 en dan opeens lelijke striemen over de buik, geen bikini meer.... maar nu... ik loop gewoon vol trots in mijn bikini hoor, iedereen ziet mij toch met mijn zoontje.... weten ze toch hoe het komt.... het maakt me nu echt niet meer uit, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu zo vaak in de spiegel heb gezien dat het niet eens meer echt super lelijk is ( voor mezelf dan een buitenstaander zal daar beslist anders over denken haha )
IK heb tot een week of 36 2 kleine streepjes gehad.. Ineens begon mn buik ( en de baby waarschijnlijk ook) flink te groeien en heb ik er nu veel meer..
ik kreeg ze met 20 weken al, maar wel alleen op mijn buik. de strepen die toen onstaan zijn, zijn alweer flink vervaagd, dus ik maak me over de nieuwere ook geen zorgen. en ben pas 25, ach, er zijn wel ergere dingen...
Ik heb tot januari (was in maart uitgerekend) echt amper een zichtbare buik gehad. Toen ineens kreeg ik echt een meeeegabuik, dus bij mij zit er ook érg veel striae. Btw; Bio oil (zie je ook op tv) helpt echt heel erg goed! De striae op mijn onderbuik is zo goed als verdwenen! Helaas zit m'n bovenbuik wel niet helemaal onder, maar ook daar zijn we nu hard aan het smeren
Ik heb er gisteren drie strepen bij gekregen helaas. Hele zwangerschap geen last van gehad, maar ja, ik had er ook wel rekening mee gehouden dat het op het laatste moment nog wel zou kunnen gebeuren.
ik had er tijdens de zwnagerschap wel wat maar de ergste zijn tijdens de bevalling gekomen door het persen
Een vriendin van me had tijdens de zwangerschap geen enkele striae opgelopen. Tot de bevalling... tijdens de bevalling zag ze het op haar huid ontstaan.
Je hoeft het niet te krijgen. Ik ben nu zwanger van de tweede en bij de eerste zwangerschap heb ik helemaal geen last van gehad! Nu ook nog niet maar het einde is natuurlijk ook nog niet in zicht!
Mijn moeder heeft het heel erg gekregen tijdens haar zwangerschap. 3 vriendinnen van mij hebben weer helemaal niets. Ik houd er maar rekening mee dat het nog kan komen dan.... Ik smeer iedere dag met Weleda zwangerschapsolie. Bedankt voor jullie antwoorden en tips!
Ik ben 23 en streepvrij gebleven... heb elke avond me buik ingesmeerd nou moet ik wel zeggen dat ik ook niet zo een grote buik had... Heb je er aanleg voor dan krijg je het gewoon en kan je smeren wat je wil maar ja zoals meerdere mensen al zeggen je krijgt er iets moois voor terug...
op mijn dijbenen kreeg ik ze zo ongeveer onmiddelijk op mijn buik: tot op heden niets. Zal nog wel komen ben ik bang.
heb nog nergens "last" van en ja als ze komen vindt ik het geen probleem. trek er echt wel een bikini door aan hoor. Het is alleen een teken dat je zwanger bent geweest. O vind ik het. Zijn ergere dingen op de wereld zwangerschapsmasker lijkt me veel erger eigenlijk.
Gewoon in blijven smeren, dat houdt je huid soepel en dat zal de kans aanzienlijk verminderen, en als je het hebt dan zal het de scheurtjes verminderen. Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar meer dan in blijven smeren kun je meestal niet doen.
Tja ik dacht dat ik er geen last van zou krijgen maar ook IK heb gisteren 3 striemen net boven mijn navel ontdekt Voel nu ook de huid steeds erg trekken in het midden van mijn buik maar blijf goed smeren in de hoop dat het niet erger word ...!!! Groetjes Nelleke
Ik heb het nu al! Ik had het al op mijn bovenbenen van toen ik in de pubertijd kwam, dus ik was er al bang voor. Ik heb het nu op mijn heupen, en ook al 2 streepjes op mn buik. Dus dat beloofd wat voor de komende tijd. Ben er niet echt blij mee, ben nog hartstikke jong maar ja je houd het niet tegen. Ik smeer 2 keer per dag, maar ik vraag me af of het helpt. Ik blijf toch maar smeren, uit angst dat het anders nog veeeeeel erger wordt... xxx