alweer zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. hier even een vraag van een ongeruste mama. 9 weken gelden ben ik bevallen van een zoontje na 5 weken heb ik weer voor het eerst sex gehad met condoom uiteraardben toen nog niet ongesteld geweest. ongeveer 2 weken later had ik 2 lichte veegjes bloed maar dat is alles nu weer 2 weken later ben ik nog steeds niet ongesteld :( is dit normaal en hebben meer meiden dat gehad of zou ik weer zwanger zijn??? ik maak me best wel zorgen want zit eigelijk niet bepaald te wachten op weer een zwangerschap zeker niet zo kort achter elkaar !!:(

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Uh :( als je gewoon bescherming hebt gebruikt en hier niets mis mee is gegaan denk ik niet dat je zwanger bent! Misschien is je cyclus beetje van slag door de bevalling e.d. immers nog maar 9 weken geleden. Als je borstvoeding geeft word je helemaal niet ongesteld en zullen die veegjes bloed misschien wat restjes zijn geweest ??? Anders gewoon even testen zou ik zeggen, weet het anders ook niet! Zou het zelf ook niet zo prettig vinden om gelijk weer zwanger te zijn...!!!

Liefs Nelleke

3. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    nee ik geef geen borstvoeding meschien was het wel een helen dome vraag:( maar ik wou het gewoon voor de zekerheid even vraagen !!

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    De enige manier om van je onzekerheid af te komen, is toch een test doen denk ik...succes

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind het helemaal geen domme vraag

Ik denk dat je cyclus gewoon nog wat moeite heeft om weer in een ritme te komen zo na de bevalling en je dus niet zwanger bent, zeker als je een condoom hebt gebruikt
    Twijfel je er toch aan, dan zou ik een testje doen

Deel Deze Pagina