s'nachts KLAARWAKKER.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Echt al een tijdje wordt Roos s'nachts wakker ( niet iedere nacht,wel wel erg vaak...:x ) en gaat dan hard liggen brabbelen en kletsen,en gillen ze heeft het helemaal naar haar zin ( alleen wij niet...) en da duurt zo 45-60 min dan wordt ze weer moe en gaat dan een beetje huilen,dan geven we de speen en valt ze weer in slaap!
    We hebben echt vanalles al geprobeerd,minder slapen op de dag/papfles s'avonds/gelijk voor een speentje lopen/laten wachten/zelfs een flesje maar die moet ze niet,het is dus geen honger/nachtlapmje aan en uit...echt het breekt me echt op,soms heeft ze dit ook om 05.30 en vervolgens is ze om 06.30 weer moe en valt dan weer in slaap,maar rond die tijd wordt Sophie weer wakker...

Herkennen jullie dit,en hebben jullie tips??????????

Liefs,

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wilde net ook mijn verhaal plaatsten, maar dit lijkt er op dus ik doe even mee!

Mijn zoon (9mnd)wordt sinds twee weken een aantal maal per nacht wakker.
    Of half slapend en hard huilen/ paniek, of hij ligt zichzelf gewoon dood te vervelen en gaat op ten duur ook huilen.
    Mama gaat er zo'n die á vijf maal uit op een nacht.
    Én dat breekt mij op.

Twee weken geleden kwam ik erachter dat er een 5e tandje is doorgekomen (terwijl hij dat bij de vorige 4 tanden niet had dat nachtbraken).
    Zou er misschien weer een tandje aan het door komen zijn, dat hij gewoon (nouja gewoon) last/pijn heeft.

Ik heb hem eergisteren nacht een half flesje gegeven. Hier wil ik liever geen gewoonte van maken.

Nu zijn er wel veel veranderingen qua eet- en slaap ritme overdag, het willen staan/lopen, maar hij moet het eerst nog doen met veel en snel tijgeren en op zijn handen en voeten staan.

Overdag heeft hij het helemaal naar zijn zin, maar zodra mama haar ene oor op haar kussen legt, gaat hij huilen.

Graag wat tips en herkenning?

3. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Ja ik herken het van mijn dochter van 6 maanden, zij doet dit ineens sinds 2 weken! Daarvoor sliep ze altijd door. Erg vermoeiend, vannacht was het om tien voor 2 al raak... Ik dacht nu laat ik haar huilen want ik was er klaar mee maar ja dat werkt gewoon niet. Na ongeveer drie kwartier denk ik, heb ik de speen voor de laatste keer gebracht en toen is ze in slaap gevallen.
    Ik ga vanmiddag maar weer een slaapzak halen want misschien dat het daaraan ligt?!! Dat het kouder wordt?

Naja heb dus geen oplossing maar herken het helaas wel!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dit hadden wij afgelopen nacht ook. Gebeurd wel eens vaker. Bij ons komt het doordat hij savonds te lang heeft geslapen. Wij houden Damian vanaf uur of 19.00/20.00 wakker, lekker spelen, en dan om 22.00 in bad, flesje en dan heerlijk slapen. Dit lukt echter niet altijd, dan zijn we op visite ofzo en dan slaapt hij daar vanaf 19.00 al tot uur of 23.00 Tja dan zijn we snachts ook de lul net als jullie :p
    Weet natuurlijk niet hoe het bij jou/jullie komt. Misschien inderdaad het weer. Damian slaapt hier met een lekker warme slaapdak. Dekens trapt hij van zich af. Deed hij vanaf 2weken oud al. Hier dus elke nacht vanaf 2weken oud, een slaapzakje.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mijn zoon slaapt ook al heeeeel lang in een zak. Dekens heeft geen nut.
    Hij slaapt in zijn herfst/winter slaapzak met zijn nog niet winter pyjama aan. Dat is het volgens mij ook niet.

Ik denk eigenlijk toch dat het een tijdje zal blijven, misschien idd wel omdat er nog meer tandjes eraan zitten te komen.
    Je kan het allemaal niet ff aan je kindje vragen he.
    Dat had een stuk makkelijker geweest.

Overdag slaap hij al minder, soms ineens wel ff lang, maar dan heeft hij dat gewoon nodig.
    Om 19u krijgt hij zijn laatste fles en sliep hij normaal gesproken tot 6 á 6.20u door. Dus die 23u fles krijgt hij al lang niet meer.;)

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Amber deed dat een maand geleden ook! Heeft ze ruim een week volgehouden! Had geen honger ofzo, maar was gezellig aan het kletsen (lees gillen ) tegen zichzelf! Is idd niet goed voor je nachtrust! Toen 2 weken niks, en nu is ze 's nachts aan het tijgeren. Maar omdat madame nog niet terug kan rollen op haar rug, moet ze steeds huilen. Zo moesten we weer 10 x op een nacht die kant op. Nu sinds 2 dagen de safe t sleep, gaat nu redelijk...

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hadden er ook last van. Hij lag ook in pyjama en slaapzak. Nu wij een dekentje van 100% katoen strak over hem heen liggen wordt hij niet meer wakker s'nachts. Althans de afgelopen 3 nachten niet, dus moeten het nog even iets langer aankijken. Hier vermoeden wij dus dat het te maken heeft met te koud.

Deel Deze Pagina