Herkent iemand van jullie dit? Mijn dochter is nu bijna 8 mnd, ze is al niet zo'n tussendoor drinker, maar nu is het de laatste tijd zo dat als ze al iets van diksap drinkt of water het er ook weer terug uitkomt . Nu heeft ze in het begin wel heel erg last van spugen gehad bij alle flessen, dit is nu bijna helemaal weg en van het fruit en de groente geeft ze ook niet terug. Maar ik maar me toch wel een beetje zorgen, want wanneer het weer wat warmer gaat worden zal ze toch meer vocht moeten binnen krijgen dan die 3 flessen melk en het fruit en groente . Ze plast wel gewoon goed hoor, daar is niets mis mee. Maar zou graag weten wat ik hieraan kan doen of en het ergens aan kan liggen. Hopelijk hoor ik iets van jullie . Liefs Sunnyangel
Kan het zijn dat ze het zuur krijgt van het sap? Heb je opeens een andere smaak sap? Je kunt proberen hoe het gaat als je gewoon water geeft, of dat beter gaat. En ik neem aan dat niet alles wat ze aan sap binnenkrijgt er weer uit komt? Vaak lijkt het meer dan dat het is... Dus dan krijgt ze toch wel extra vocht binnen. Wat je ook kunt doen, als het erg warm is en je denkt dat ze te weinig vocht binnenkrijgt, is de flessen melk met iets meer water aanmaken. Maar als ze genoeg plast lijkt me dat niet nodig.
Demi is dan wel een stuk jonger maar die spuugt ook alles uit... Het komt er net zo uit als het erin gaat...ze heeft er geen last van en is gek op diksap..ik geef elke dag gewoon 60 cc.... Groetjes Debby