4 weken oud en verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door priscilla1982, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn dochtertje is nu vier weken oud en is wat verkouden. Je hoort dat haar neusje soms verstopt zit wat erg lastig is met drinken. Tevens merk ik dat ze er ook onrustig is door gaan slapen. Ze kreunt en knort de hele tijd. Wat zouden jullie doen. Is er iets voor te krijgen of moet ik het gewoon op zijn beloop laten want het gaat vanzelf wel over.
    Ik weet het even niet.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je zou voor iedere voeding haar neusje kunnen spoelen met zoutoplossing, zoals otrivin baby bijvoorbeeld. Zodat ze in elk geval goed blijft eten. EN misschien slaapt ze dan ook wat rustiger...

overigens: als ze nog zo heel klein zijn moet je niet te lang afwachten hoor en anders voor de zekerheid de huisarts bellen.

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    idd met otrivian baby neusspray.

ik zou ook niet te lang wachten met de huisarts bellen. let er even op of ze goed drinkt, plasluiers en of ze anders doet.

4. goed in de gaten houden, als het anders gaat klinken, en ze wordt benauwder zou ik wel ff naar de ha bellen, want die kleintjes hebben gauw RSvirus.

Beterschap!

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Otrivin baby werkt wel goed naar mijn mening!

6. Ik heb het cb even gebeld. Na mijn verhaal gehoord te hebben, zeiden ze idd dat ik het beste otrivin babyneusspray kon gana kopen. Wel even opletten dat de klachten net erger worden natuurlijk.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    doorgesneden Ui naast bedje leggen werkt ook prima ;)

Deel Deze Pagina