Van voor- naar achterzitje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eva1983, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik heb een vraagje. Met welke leeftijd of gewicht ging jullie kleintje van het voorzitje naar het achterzitje op de fiets?
    Ik heb mijn zoontje van 19 maanden nog steeds voorop. Maar ik heb zo´n fiets met een bakkersmand voorop en die wil ik over een tijdje graag gaan gebruiken, maar dat kan nu niet omdat dat samen met het stoeltje niet gaat.
    Dus moet zoonlief achterop, maar daar vind ik hem eigenlijk nog te klein voor. Hij is ook klein van stuk en daardoor past hij nog makkelijk voorop....

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Er zijn genoeg kinderen die met 2 en half jaar nog voorop zitten.
    Misschien zou je fietstassen kunnen gebruiken ipv de mand?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza heeft hier altijd achterop gezeten, (vanaf 8 mnd dus, ze zat erg vroeg).
    Was de bedoeling dat ze eerst voorop zou zitten, maar mijn bestelde mamastuur liet nogal op zich wachten en ondertussen kregen we van een kennis wel een achterzitje, (bobike). Daar kunnen ze ook al in op de leeftijd dat ze in het voorzitje kunnen, dus voor je zoon zou dat echt geen probleem zijn hoor!
    En achteraf vind ik het zelf eigenlijk wel zo prettig: ik heb zelf een mand voorop de fiets en als daar wat zwaar spul in zit, is het gelijk al zwieberen. Dat heb je dus ook met een kind voorop, (dat ook nog eens beweegt) en daar heb je dus geen last van als ze achterop zitten :)

Share This Page