Mijn dochtertje wordt over een tijdje vier jaar. Mijn man en ik weten al wat we willen kopen voor onze meid, maar veel mensen vragen al om cadeautips. Wie weet er leuke cadeautjes (maximaal 15 euro) voor een meisje dat vier jaar wordt? Het mag ook cadeautje zijn dat nog even weggelegd moet worden. Ik beken eerlijk: ze heeft al een enorme berg speelgoed (deels van mij van vroeger). Groetjes, Miss T
Ik kijk gelijk mee! Maar misschien heb je hier wat aan: - lalaloopsy, vindt mijn dochter erg leuk - playmobile - Knutselpakket zelf bedelarmbandjes maken - Letterbak van de Hema, letters en cijfers in een bak. Leuk om woorden te leren maken. - little petshop - loco mini verder weet ik het even niet, dit is wat hier in trek is! en ze wordt over een half jaar 4.
Thanks Diddi. Mijn dochter speelt vooral met haar (en mijn oude) Barbies. Ze heeft Bambino Loco, maar dat boeit haar niet heel erg. Die armbandjes maken wel, denk ik. Ik ben benieuwd of haar spelinteresse zal veranderen als ze echt naar school gaat. Ze lijkt een beetje uitgekeken op het kdv en haar speelgoed.
En spullen voor haar (en jouw) barbies? Wat misschien ook leuk is zijn van die denkspelletjes of gezelschapsspelletjes? Of van die kinderkookpakketjes, dus bv zelf cupcakes maken (met hulp van mama!). Succes!
Ze heeft 5 december een strandhuis, een keukentje en verschillende kledingsetjes gehad. Ohja...en een koets! Zelf heb ik nog een fiets, scooter, rieten meubels, twee zwembaden met toebehoren en een tv-studio staan. En waarschijnlijk vergeet ik nog het een en ander. Barbie was mijn favoriete speelgoed vroeger & mijn ouders hebben alles bewaard. Spelletjes zijn inderdaad leuk. Wie weet heeft een leuke tip voor een meisje van 4+.
Ben ik weer! Mijn dochter heeft van de week deze uitgekozen: Dora zoekt haar vriendjes | SmartGames Wordt steeds moeilijker, maar ze vindt het heel leuk en ze kan het ook aardig goed! Op deze site zie je voor haar leeftijd staan: | SmartGames
hier hebben we de kleine spelletjes allemaal de IQ twist/puzzeler. Betty en Bill bricks, pinquins, day and night (maar die is eigenlijk van broertje (mijne is nu net 5 en vind die te simpel, ze hebben hem op school wel in de klas trouwens), trucky3, smart car hebben ze in de klas en camelot ook en castle logix ook. Hier speelt ze er heel veel mee en op school zijn ze ook populair in de klas.
Hmm waterworld is een travelsmartgame... 5 bij Bart Smit en officieel vanaf 5 jaar. Maar wij hebben de 7+ versie hier en die maakt dochterlief ook. Dus die 5+ lijkt me dan ook wel te doen voor een 4-jarige. (Zeker de makkelijkere levels zijn goed te doen) Dora aan zee hebben ze op school Camelot junior ook. Speciaal voor de kleuterklas dus. Vind het echte meidenspelletjes ook allebei trouwens. Maar begreep van een schoolpleinmoeder dat haar zoontje het ook leuk vind.
onze dochter vind die werkboekjes verschrikkelijk leuk. De tijdschrift vormen (van hello kitty of dora etc) maar ook die boekjes van de hema : Volg de stippeltjes bv, maar er zijn tal van varianten. Verder schoolspullen, eventueel met naam? fruitbakje eventueel broodtrommel beker rugzak bestek setje knikkerbaan puzzels lotto domino hally gally junior (favoriet hier vanaf haar 4e verjaardag!)
Rolschaatsen (weet niet of ze die ook al van 15 euro hebben) Poppenspullen (bv kleertjes, haaraccessoires, poppenfietsstoel/kinderstoel) Knutselsetje/spullen (armband, zeepjes maken, gipsfiguren/schilderen, strijkkralen) My little pony gezelschapsspel paraplu leerklok, telraam playmobil
Ineens schiet me iets te binnen. Ik weet zeker dat ze helemaal blij wordt van een armbandje en kettinkje. Het liefst roze of glitters.
Ik lees even mee, want tot 15 euro is inderdaad handig om wat meer op het lijstje te hebben staan...kunnen mensen tenminste een beetje kiezen. Wat er hier tot nog toe op staat: - drinkbeker en broodtrommel voor school - schooltas - horloge - spaarpot - Ganzenpas (spel van Haba, 6,95) - Mini Lotto (spel van Haba, 11,95) - Ik leer mini (spelletjes, allerlei variaties) - een aantal boeken (bv. De gele ballon, Monkie, Van mug tot olifant) - knutselspullen (bv. klei, stickers, dingen met glitters)
Hamertje tik, strijkkralen, kralen om kettingen mee te maken, schoolspulletjes (tas, beker, broodtrommel), verkleedkleren, puzzels...
Kan op m'n telefoon even geen plaatje vinden van wat ik bedoel... Soort rubber bandjes waar je dan stuk of schuifjes ebt om het bandje mee versieren... Kunnen er ook weer af... Weinig moeite en ook met slechts 1 zo'n dingetje erop heb je toch een coole armband