Strafstoeltje om, in mijn ogen, niks

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ALeV84, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik denk dat je een andere psz moet zoeken die beter aansluit op jouw (jullie) opvoedingsideeën. En dus ook voor de toekomst, wat jullie doen/willen wordt door de meerderheid niet geaccepteerd.

2. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Hoe zou TS het vinden om stom genoemd te worden door een kindje buiten? Of hoe zou je dochter het vinden om lelijk te worden genoemd? Het kan in mijn ogen echt niet! Als je Turks bent,ga ik ervan uit dat je wss Moslim bent. Nou dan noet je weten dat in de Islam respect voor anderen heel belangrijk is, zoals ook goede manieren en het geldt voor kinderen als volwassenen. Jammmer genoeg zie je tegenwoordig meestal alleen maar "vrij" opgevoede moslim kinderen die er zomaar uitflappen wat ze vinden, zonder respect voor anderen of het nou een kind is of een volwassene. En daarmee wordt alleen maar slechte indruk gegeven. Snap ik dat meeste Nederlanders ons als een stelletje onbeschofte vandalen ziet. Je moet respect van kleins af aan leren en eerst nadenken wat zou jij/je dochter ervan vinden als zij aan de andere kant stonden en degene waren die stom en lelijk worden genoemd.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Je taak als ouder is je kinderen voorbereiden op de toekomst, zodat ze goed kunnen functioneren in de maatschappij. Hoe de ideeën van ts overkomen, gebeurt dit niet. Het is heel mooi dat ze helemaal zichzelf kunnen zijn, maar de echte wereld wordt straks een hele grote schok voor ze...

4. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net alle pagina's gelezen. Ik vind het heel interessant om ieder zijn visie te lezen. Ik merk dat de visie van Carino bij mij grotendeels het beste aansluit. Ik vind het heel fijn om zoveel praktische voorbeelden van iedereen te lezen. Carino, naast het dragen en voeden forum zijn er nog andere plekken die je aan kunt raden om me meer te verdiepen?

Deel Deze Pagina