Strak gespannen buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carry, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb al wel eens gezegd hier dat ik een enorme buik heb, van achter zie je geen buik alleen maar voor op een ENORME voetbal. Heel veel mensen zeggen dat ze vinden dat ik mooi zwanger ben, maar als het aan mij ligt had ik het liever wat verdeeld gehad, want ik krijg er steeds meer last van. Mijn buik staat op het moment zooooo strak gespannen, dat omdraaien in bed me zo,n pijn doet en de hele dag voelt het hard en gespannen aan. Ik ben benieuwd of iemand dit ook herkent en hoe ze hier mee omgaan, mss tips oid??? Ook het bewegen van het kindje in mijn buik doet me soms gewoon echt pijn? Herkent iemand dit. (het klinkt haast alsof ik zelf erg kleinzerig ben, maar dat is zeker het geval niet ;) ) Liefs Carry
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik heb exact hetzelfde, ook alleen maar van voren en een enorme buik. Helaas heb ik geen tips voor je, maar ik herken het dus wel. In bed heb ik een kussentje onder m'n buik, maar omdraaien blijft lastig.

    Ook word ik regelmatig bont en blauw geschopt, zo soms hard dat het inderdaad echt pijn doet. En het voelt soms alsof ik een steen in m'n buik heb.

    Helaas dus geen tips voor je, maar weet dat je niet de enige bent ;)
     
  3. ja heb dat ook alleen vanvoor zo een balbuik zo ..
    maar kan momenteel wel nog draaien in bed ..
    dus te hopen het zo blijft zeker ..
     
  4. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    bij mij begint het ook steds meer naar voren te groeien... HIj staat nog niet strak maar benieuwd hoe lang het nog gaat duren
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Bij mij staat ie nu ook steeds straks.
    Ik slaap ook met een kussentje in bed ..en het omdraaien .. is een ramp.
    Maar een rot gevoel is het zeker .. die strakke buik.
    Ik heb ook geen tips .. ben ze zelf ook nog aan het zoeken .. haha
    Gelukkig schopt die kleine me nog niet helemaal
    bont en blauw ..
     

Deel Deze Pagina