Tot nu toe voor mijn doen goed bezig Ontbijt 2 boterhammen oude kaas lunch 1 cracker pindakaas 1x vleeswaren Tussendoor komkommer Wel 3 bakjes koffie op
Je lunch is wel heel weinig...? Ik merk dat als ik te weinig eet, ik veel eerder ga ‘snaaien’. Hier een man die ‘helaas’ alles kan eten en nog steeds slank blijft... Hij houdt overigens gelukkig wel rekening met mij als ik dat wil. <3
Ja heb niet heel veel in huis, en ben aan het verven dus kon ook niet even naar de winkel Avondeten word pastaschotel. Pak zo nog wat druiven of tomaatjes. En vanavond kwark.
Wat ik ook wel is tuusendoor eet. Zijn radi Hier ook zo'n man. Het is zo oneerlijk. Hier gaat het kwa eten goed. Ontbijt: 1,5 boterham met 20+ smeerkaas. ( de andere helft heeft dochter op) Tussendoor. Optimel griekse style kers. Lunch. 1 boterham met Sandwich spread. En kracker met kaas30+. Tussendoor. Komkommer en wortel. Vanavond: pasta en een salade. Laatste weet ik nog niet. Wel geen echte beweging verder. Zijn naar de Inta tuin geweest. En vanavonf ben ik alleen thuis.
Die zien er goed uit! Doen me denken aan de koeken op het station. Misschien ook maar eens gaan bakken van de week, kijken of ik iets kan maken wat daarbij in de buurt komt, want die koeken zijn zooooo lekker (at ze al maar heel af en toe, maar dat nu ook niet meer ). Maar geen idee hoe ze die koeken bakken ed...
Heel makkelijk. Heb de bovenste gemaakt met chocolade. En deze zijn met gedroogde abrikoos. Bekijk bijlage 569377
Ik denk dat ik dit ook maar ga doen. Ik heb gewoon veel meer discipline als ik duidelijk voor ogen heb wat/hoeveel ik op een dag mag eten. Zodra ik dit zelf mag uitvogelen gaat het mis.
Ziet er heeeeel lekker uit @Betsy Ik had vandaag ook een mooie. Op een verjaardag een stukje taart gedeeld met zoon en verder alleen wat zoute stokjes. Krijg ik een stuk vlaai mee, maar ik kon niet weigeren omdat ik al 30 dingen had geweigerd. Thuis toch wel op de vlaai verheugd, mezelf afvragend hoe ik em niet helemaal op ga eten. Kijk ik nog eens goed, istie over de datum! Opgelost!
@Betsy Wat die je me aan. Lekker hoor die koekjes! @Sue78. Was dat ff handig. Ook geen extra calorieën. Hier. Een hele dag alleen. Ben me echt aan het bezig houden. De kast met snoep en andere zooi trek me. Ga straks maar even de stad in. En dan iets gezonds meenemen om te snacken. Ik merk wel dat ik nu alles op schrijf en daarbij hoe ik me voel dat ik me beter in kan houden. Want ik moet het opschrijven. Zo stom. Normaal zak ik hier al op de bank met een koekje bij de thee.
@Rylie Een kast zonder snoep is nog minder aantrekkelijk Hier begonnen met een heerlijk ontbijt; twee crackers met pindakaas en banaan. En een heerlijke smoothie van sojamelk, 6 aardbeien, een klein handje witte druiven en nog een mini banaan. Wat vult het goed zeg!
Hahhaha dat zeker. Alleen heb ik dan een sjaggi vent in huis. Weet niet of ik daar zo vrolijk van word. Klinkt ook als een heerlijke smootie.
Eigenlijk een heel goed idee om het op te schrijven met gevoel erbij! Klinkt helemaal niet stom. Ik denk dat ik dat ook ga doen + een foto van mij in badpak op de koelkast...
Gisteren vergeten we maar snel want we vierden de verjaardag van oudste dochter nog een keer met sachertorte Vandaag tot nu: -O: havermout met halve banaan en kaneel, thee -T:2 koppen koffie en een halve koffiekoek (niet zo goed) -L: twee bruine boterhammen met light smeerkaas en avocado, glas karnemelk -T: een appel en mango, ga heel hard proberen niets bij de thee te nemen Vanavond eten we ovenfriet, broccoli en kipfilet. Ga ook extra salade bij maken en proberen me in te houden bij de frietjes
Ik kom net bij de kaakchirurg vandaan waar ze een wortelpuntontsteking hebben behandeld. Voorlopig eet ik dus niet.
@Betsy : oeh, die koekjes <3 Zien er lekker uit *kwijlt* Gisteren goede dag gehad, heel gezond gegeten en 15.000 stappen gelopen. 's Avonds wel bakje ijs gegeten, maar dat mocht ook wel van mezelf.