Ik heb in ieder geval maar vast zelfbruininggsspul gekocht; hoef ik straks niet met fluoriserende benen over straat. Als ik überhaupt een korte broek aantrek dan, want mijn benen blijven lelijk...
Okee ik heb net 2 uur in de Bijenkorf gedwarreld op zoek naar dé bikini of badpak. Ik dacht heel stoer; f*ck it. Ik ga in een bikini. Maar o my..... mijn lichaam is echt zooooo..... nou gewoon geen woorden voor. Dacht dat ik wel kon janken. Vroeger kon ik alles aan. Maar nu... uiteindelijk een badpak gekocht van Marlies Dekkers. Voel me echt een mega moeke maar dit was zo'n beetje het enige badpak dat ik me okee in voel.
Gisteren was hier een slechte dag, we vierden de verjaardag van onze oudste zoon. Heb een klein stukje slagroomtaart gehad (van de plaatselijke banketbakker, zoooooo lekker!) maar verder heel braaf worteltjes en komkommers gegeten. Uiteraard mocht de jarige job kiezen wat hij wilde eten en dat werd zelfgemaakte pizza. "Gelukkig" had er niemand echt honger, dus ik heb nog geen kwart opgegeten gisteren. We hebben de rest bewaard voor het avondeten van vandaag. Dit heb ik tot nu toe gegeten vandaag: O: 3 cracottes volkoren; 1 met 30+ kaas, 1 met filet americain en 1 met chocoladepasta. Daarbij een kop thee. T: 1 kop thee L: bakje magere yoghurt met rozijnen en zoetstof. T: bakje pitloze druiven A: de overgebleven pizza van gisteren Verder ben ik heel fanatiek aan het water drinken, ik denk dat ik nu al wel 1,5 liter op heb vandaag. Vanavond nog lekker wat worteltjes om te knabbelen tijdens het tv kijken, maar verder even niets. Is er trouwens iemand die via een app bijhoudt hoeveel je eet? Ik gebruik nu de app van LifeSum en dat bevalt op zich goed. Ik heb de gratis versie, met de betaalde versie zijn er veel meer mogelijkheden natuurlijk, maar tot nu toe gaat dit prima. Ik heb ook een tijdje Weight Watchers gedaan en daar ben ik wel aardig mee afgevallen, maar ik kon op een gegeven moment de motivatie niet meer opbrengen. Zelfs dat ik ervoor betaalde iedere maand was geen stok achter de deur meer. Dus nu maar op deze manier! Ik weeg me vrijdag pas weer, dat is mijn vaste dag eigenlijk. Eerst stond ik iedere dag op de weegschaal, maar dat werkt niet echt motiverend.
Dat klinkt juist als een heel goede dag toch? Je hebt een klein stukje taart genomen en daar echt van genoten. En verder heel goed opgelet. Ik zou willen dat ik altijd zo bewust bezig was
@reckless. Ik vind het een topdag voor je. Af en toe iets moet kunnen dus die stuk taart is dan geen probleem.niet veel pizza op. Top toch. Ik probeer het bij 2 keer per week wegen te houden maar lukt vaak niet. Ik heb verder alleen een app voor mijn gewicht. Ik tel geen calorieën ofzo. Ik moet me ook verantwoorden in het ziekenhuis. En moet veel eiwitrijk voedsel eten al komt me dat wel af en toe de strot uit. Vandaag. O: 2koolhydraad arme boterhamen met sandwich spread. T: Optimel kwark perzik. Paar happen. M: 2krackers met smeerkaas en komkommer. T: worteltjes 8x en pakje optimel. (Was niet thuis) A: ikke restje pasta van gisteren. Was maar klein beetje dus wat salade bijgemaakt. T: waarschijnlijk eet ik Optimel.
Zitten jullie met twee crackers tussen de middag echt vol?! Zou echt willen dat ik dat had. En qua yoghurtachtigproduct: bevat Skyr niet meer eiwit? En dat is gemengd met iets anders wel te eten. (Sommige mensen eten het ook zo, maar dat vind ik zelf niet zo geweldig.)
Mijn ‘menu’ vandaag: O: 30 gram muesli, Griekse yoghurt en Skyr gemengd, met diepvriesfruit T: popcorn (in de bioscoop, maar propercorn meegenomen, schijnt wat gezonder te zijn) en een kaakje L: kikkererwtensalade T: Griekse yoghurt met wat cacao (en je hebt chocoladeyoghurt ) A: lasagnesoep T: aardbeien Zit nog niet aan de 10.000 stappen, dus denk dat ik zo nog een stukje ga lopen.
Hier gegeten, beetje chaos: 2 boterhammen met hagelslag (is echt het enige dat ik s ochtends weg krijg normaal eet ik altijd kwark, maar nu echt niet) Appel Tosti Kaas-ananas met ketchup Paprika Tm lunch is dit, niet zoveel nog. Komt zo nog wel wat bij
Ja, ik ging googelen en vond m ook. Ziet er heerlijk uit! Zo maak ik vaak sushisalade, waarbij ik gewoon alle ingrediënten door elkaar gooi ipv netjes oprollen en snijden
Vandaag best wel weer een aardige dag gehad. O: Twee crackers met pindakaas en een soja/banaan/aardbei/druif smoothie T: een half smoeltje Lunch: 3 bruine gepitte boterhammen met boter en kaas T: Verse appelmoes gemaakt, dus daar wat van geproefd en een klein stukje cracker. A: Sperzieboontjes, een paar krieltjes en een runderhamburger. T: vanavond nog een crackertje ofso (die witte langwerpige, in tweeën te breken dingen) en wat druifjes. Ik heb wel te weinig gedronken vandaag. Ik heb de olijfolie en bakboter/margarine vervangen door kokosolie, ter experiment. Vandaag ook wat gezondere dingen gehaald, waaronder volkoren havermout voor in de smoothies en een tweelaags bakje om s'ochtends mijn granola en fruit makkelijker gescheiden mee te nemen. Oja en wat doosjes met ingevroren fruit, ook voor in de yoghurt/smoothie. En vanmorgen de officiële weging: 78,6!! Hij gaat goeehoeed.
O 1 boterham met vlokken L stuk stokbrood met beleg T druiven D hamburger met sla en kwark na. Vanavond weet ik nog niet wat
Er zijn echt heel veel hippe badpakken hoor. Tegenwoordig hoef je je echt geen 'moeke' zoals jij dat zegt, te voelen in een badpak Ik heb een paar dagen geleden deze 2 badpakken besteld en vind het echt geen saaie modellen! Ik vind ze persoonlijk net zo leuk als een bikini En ik zag nog heel veel andere mooie badpakken
Ik heb gewoon een sportbadpak, vind ik veel fijner zitten en zwemmen dan iets anders. Ik hoef niet te flaneren over het strand oid, ik ben al voorzien. Grapje natuurlijk, ook dan kun je het leuk vinden, maar ik geef er niets om, vind comfort in dit geval boven alles gaan. En daarnaast vind ik een sportbadpak ook absoluut niet lelijk, maar dat komt vast door mijn zwemverleden.
Zeg ook niet dat badpakken saai zijn integendeel zitten super mooie tussen. Alleen die goed bij mijn lichaam passen... tja dat is een ander verhaal . Moet echt een badpak hebben die vacuüm trekt en alles op zijn plek houd. Heb nu de holi vintage van marlies dekkers. Erg blij mee.
Ik vind het badpak van Marlies Dekker wel mooi (bikini nog mooier, prachtig als je slank bent!), maar ik krijg echt een rolberoerte van de prijs...
Ja de bikini is erg mooi indd als je slank bent. Ik vond de prijs ook shocking maar ik dacht: of 10 dagen vakantie me niet prettig voelen of me wel prettig voelen en meer uit geven