Strak in je zwempak

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Die heb ik voorbij zien komen en zijn prachtig!

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

Je hebt groot gelijk, liever wat meer uitgeven aan een badpak die je mooi en comfortabel vind zitten, dan minder betalen aan een badpak/bikini die je vervolgens niet draagt omdat je je er niet fijn in voelt, hoe mooi hij ook is.

Zo heb ik een bak vol met bikini’s en badpakken die ik niet draag. :oops:

3. Ansji

Ansji Niet meer actief

Overigens ruim 1,5 kilo kwijt. Maar dat komt dan puur door de dagen dat ik wel wat strenger ben want de discipline is er nog steeds niet 100% helaas... en het 3 keer sporten in de week helpt ook mee.

Respect voor de dames die echt iedere dag de discipline opbrengen!

4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Menu van gisteren:

O: 250 gram magere kwark, 50 gram bramen, 50 gram blauwe bessen, 50 gram frambozen
    T: plak bananenbrood (zelf gemaakt)
    L: salade met ei, avocado en kip en 2 volkoren crackers
    T: appel
    A: 200 gram gamba’s met 300 gram groenten en 100 gram cherrytomaten

Drinken: koffie, thee en water
    Sport: 12.500 stappen en 45 minuten interval training op de hometrainer

Luna86 en marb vinden dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Je hebt gelijk, hoor, harlene2014! En zeker als je het dan vaak draagt en er van enige ed is het het dubbel en dwars waard!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik vind het heerlijk als de kinderen vakantie hebben, alleen komt er van lopen ed nu weinig terecht... Normaal zou ik wel kunnen fietsen naar dingen ed, maar de oudste zit met haar hele arm in het gips, dus dat is nu ook geen optie, net als dat alle andere actieve dingen afvallen... Ze zitten nu koekjes te bakken (zelf proberen er zoveel mogelijk af te blijven!). Morgen wil ik wel kijken of we bv. naar de dierentuin kunnen gaan, dan is het beter weer en dat is met een gipsarm op de speeltuin na ook prima te doen. Ik probeer trouwens wel ‘s avonds als mijn man thuis is nog een stuk te wandelen, meestal kan dat gelukkig ook wel.

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

Beterschap voor je oudste! En sterkte met het afblijven van de versgebakken koekjes. Wij hebben net cackejes gebakken, heb er al twee op, van elke dochter 1...

Vanmiddag als lunch Griekse yoghurt met aardbeien, dus dat is dan wel weer goed.

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @NiekeKris. Beterschap voor je dochter! De rest van de dag gewoon weer gezond eten dan vallen de cakjes wel mee.

@zwempakken. Ik vind alles verschrikkelijk hoor. Ik heb een hekel aan strakke kleding. En te veel huid. Van mezelf dan. Is mijn onzekerheid.

Hier een rondje logopedie en fysio met de dames. De ochtend al weer voorbij. Vanmiddag nog geen idee wat we gaan doen. Bakken wel een optie en dan uitdelen aan de buren. En beetje voor L bewaren. Vanavond weer is alleen thuis dus denk dat ik thuis wat oefeningen ga doen als de meiden op bed liggen.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ja, fijn twee kinderen, moet van allebei proeven inderdaad. :roflmao: De jongste eet glutenvrij, dus dat zijn ook echt andere koekjes. Heb ze allebei een kleintje voor mij laten maken, dat is dan weer het voordeel van zelf bakken. :D

En lunch verandert van boterhammen naar bananenpannenkoeken, scheelt weer punten. ;)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    O alleen 2 kopjes koffie
    T niks
    Lunch 2 meergranen (?) Bollen
    T niks
    A aardappeltjes in schil uit de oven, roerbakgroenten en gehaktbal.

Niet zoveel gegeten, druk geweest vandaag.
    Was pas uit bed toen rest al ontbeten hadden. En had veel te doen vandaag :)

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Net boodschappen gehaald voor een nieuwe week. Vanochtend nieuwe menu binnen gekregen , zag er goed uit.

Gisteravond terug gekomen uit Disneyland, daar enorm veel gelopen elke dag minstens 12km.
    Qua eten netjes gehouden.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Goed en genoeg eten is wel erg belangrijk; juìst als je veel te doen hebt!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ben niet zo'n ontbijter.
    Als we met zn alle aan tafel zitten ontbijt ik wel maar meer omdat het hoort.
    Yoghurt/kwark o.i.d. hou ik niet van sochtends.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Genoeg alternatieven, toch? En je kunt ook bv. om 10.00u ‘ontbijten’?

Met wat je nu gegeten hebt, kom je waarschijnlijk niet eens boven de 1000kcal. Dat lijkt me erg weinig, zeker op een dag waarop je veel doet.

15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ontbij ook “pas” om half 9. Maar als ik moet werken gaat om 06:30 de wekker.
    (Stiekem om 06:20 maar dan kan ik nog niet opstaan :p)

Misschien iets later eten?

16. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Zojuist gezondigd met een patatje. Wel een 'gezonde' van Pomms.. nomnom!
    Vanavond zou ik spaghetti eten, maar ik denk dat ik het maar bij voornamelijk saus en een beetje pasta houd. Een beetje compenseren.

nelta vindt dit leuk.
  17. Triangel

Triangel Niet meer actief

Heb je er fijn van genoten?

18. Triangel

Ik ben er ook weer hoor, mijn man had een aantal dagen vrij en ik ook, veel leuke dingen gedaan en veel lekkere dingen gegeten. Maar hij is nu weer aan het werk, en ik weer aan de lijn. ;)

Sue87 vindt dit leuk.
  19. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Het was echt verrukkelijk!!
    Goed dat je de draad weer oppakt. :)

20. Triangel

Zoals je kunt zien aan mijn banner, ook wel nodig. :oops: Ik was zaterdag nog 72 kilo. Grr.

Deel Deze Pagina