Oh dat schiet dan wel op ja! Wat een mooie banner, waar heb je die gemaakt? Ik wil em ook Ik heb gisteren echt een slechte dag gehad; friet bij de lunch, 's middags 3 rijstewafels met chocola en 's avonds een pizza. Ik dacht; als het dan toch moet, dan maar op 1 dag. Vandaag weer netjes begonnen met de yoghurt en crackers. Edit: Ik zie het al, moest gewoon even klikken
Gister ook een slechte dag gehad. Dagje dierentuin geweest, wel zelf bolletjes meegenomen. Maar savonds patatjes gehaald. Wel veel gelopen
Haha, ik heb een tijd lopen zoeken en toen schoot me de naam binnen van degene waarbij ik m gezien had. .
Hier afgelopen zondag gewogen en niks afgevallen terwijl ik voor mijn gevoel een hele goede week had gehad. Dan baal ik zo hard dat ik het niet vast kan houden. Vanochtend op de weegschaal weer een stuk lichter en nu baal ik dat ik afgelopen dagen nergens op gelet heb en dat zal ik waarschijnlijk de komende week weer terug zien op de weegschaal Vanochtend 2 broodjes met een glas water. Tussendoor: beschuitje met aardbeien en kopje koffie Lunch broodje carpaccio en broodje brie Ik ga niks meer tussendoor nemen vandaag omdat we vanavond sushi gaan eten.
Hier gaat het goed, het lukt mij prima om mij aan het menu te houden. Vanavond weer bootcamp! Volgende week maandag weer meten en wegen. @Luna86 geniet van de sushi!
Op zich gaat het hier goed, alleen heb ik de laatste tijd steeds zo’n honger/trek. Maar goed, vandaag: Ontbijt: mugcake met Skyr en kiwi Tussendoor: twee rijstewafels appel/kaneel van Zonnatura Lunch: Turks brood met zelfgemaakte eiersalade Tussendoor: Griekse yoghurt Avondeten: spaghetti met een berg groente, wat saus, vegetarische spekjes en een klein beetje kaas Morgen wordt het: O: Griekse yoghurt/Skyr met lijnzaad, chiazaad en twee kiwi’s T: druiven L: twee boterhammen met suikervrije chocopasta T: Snelle Jelle Zero en denk nog wat tomaatjes A: wortelwraps met boneniets van Hak en sla en tomaatjes
Ohh denk heb een hoop bij te lezen maar helaas. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Hier gaat het goed met afvallen. Woop woop. Min 3kg in 1,5week. Best knap met weinig extra beweging. Vond ik zelf.
Mag ik vragen waarom veel van jullie crackers eten ipv brood? Dat scheelt toch bijna niks in zowel koolhydraten als caloriën?
Ik eet af en toe crackers ter afwisseling, maar eet liever een boterham, heb toch het idee dat dat beter vult.
Van brood krijg ik een opgeblazen gevoel en ik vind bruin brood ook niet lekker. Wit doet hemaal niks, vandaar dan crackers. Maar wel samen met yoghurt of een smoothie.
Morgen judgement day! Vrijdag veel te veel wijn gehad, verder weekend wel goed aan menu kunnen houden dus hoop positief resultaat.
Mag ik vragen wat voor type figuur je hebt en ongeveer je draagmaat en hoe hij staat? Mag ook pb Ik twijfel om hem te bestellen. Ik vind hem zo gaaf maar ik ben bang dat ik de plank volledig mis sla.
Dat mag! Ik heb wel degene zonder beugels want ik heb een 80F en die maat hebben ze niet of is uitverkocht? Anyway ik heb de XL. Normaal draag ik een ruime maat 40. 42 is te groot. De L kreeg ik mn armen niet eens in. En ik heb een zandloper figuur. Ik vind hem erg mooi afkleden. De stof is stevig dus niet t idee constant mn buik in te houden.
Dank je wel! Ik draag dezelfde maat maar heb een peren figuur (denk ik). Ik slaap er nog even een nachtje over
Denk dat hij dan ook mooi staat. Bij de heupen is hij breder gesneden. Is er geen winkel waar je hem kan proberen?
Oh wauw, hij ziet er nog mooier uit in een ‘grotere’ maat! Online zie ik alleen maar kleine maatjes afbeeldingen Nee helaas, geen winkel in de buurt waar ik hem kan passen. Ik kan even kijken of Bijenkorf hem nog heeft en geld retour stort.
Haha ja irritant he. Prima Donna heeft wel een "voller" ( ik vind t normaal) model gebruikt. Ja bijenkorf stort wel terug dacht ik.
# vraagt aan man wat voor een figuur ik heb; watermeloen (heeft zijn lolbroek aan) Nu dus besloten gewoon dat dure kreng te bestellen, dat snappen jullie wel hè?!