Strak in je zwempak

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Oh, zo! Gelukkig maar! ;)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik hoop zo dat ik maandag op -5 kilo zit! :) Zit nu al bijna op het punt dat ik denk ‘ja, ik kan best weer eens een jurkje aan’. Moet sowieso binnenkort eens mijn kast uitzoeken, gister had ik een broek aan die inmiddels bij mijn taille echt te ruim was (zo’n 7 cm oid :roflmao:). Heb al wat wat nieuws gekocht, maar echt shoppen wil ik nog even mee wachten...

Luna86, Triangel en Sue87 vinden dit leuk.
  3. Triangel

Triangel Niet meer actief

@NiekeKris 5 kilo is al goed te merken hè. Hoeveel wil je er in totaal van af?

@Sue87 Kun je het een beetje volhouden?

Hier gaat het aardig. Wel trek, merk ik. Maar ik heb ook nog amper wat gedronken, dus eerst maar eens een paar glazen water achterover slaan en kijken hoe het dan gaat. Mijn lijstje van vandaag:

O; smoothie met wortel en avocado
    T/L; 3 boterhammen met hagelslag (ik neem altijd drie boterhammen mee naar mijn werk, 1 in de ochtendpauze en 2 rond lunchtijd)
    T: 2 kiwi's en een appel
    D; broccoli, gebakken aardappeltjes en een kaasburger (hopelijk ditmaal er in slagen geen sausje er bij te nemen, of anders enkel een beetje ketchup)

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Goed bezig!

Vandaag gaat het prima. Tijdens de lunch wel een broodje van de hema op waar wat saus op zat, maar het was verder gewoon een gezond bruin broodje. Vanavond een tweede poging voor de sperzieboontjes. Gelukkig is het iets minder warm en ben ik ook eerder thuis.
    Komt goed!

Kiki33 en Triangel vinden dit leuk.
  5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het blijft een beetje wisselend gaan hier. Bewegen gaat over het algemeen goed. Ik eet ook veel gezonde dingen, maar daarnaast snaai ik wel veel. Ik probeer mijn behoefte aan zoet al te ondervangen door kwark te eten met appel, walnoten en honing bijv. Maar daarna prop ik toch nog een cupcake in mijn mond... o_O

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @marb. Wat misschien helpt is even stil staan waarom je die cupcake gaat eten. Is het echt hoofdhonger( lekkere trek) en bedenk je ook voor je eet hoe je je na het eten van de cupcake voelt.
    Ik moet nu alles opschrijven. Helpt echt goed! Ook om dingen te laten staan.

@Sue87 Hoe is het gegaan met de sperziebonen? Smaakte ze?

Hier gaat het vandaag weer goed. Alleen bewegen merk ik dat ik echt meer moet gaan doen. Ik vind het zo saai

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Toch geen sperziebonen, maar wel wat krieltjes, een heerlijke vegaburger en bietjes.
    (En een halve zak zoute rijen, maar daar hebben we het gewoon niet meer over)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, zo heb ik het vorig jaar heel lang goed volgehouden. Ik mocht van mezelf snoepen wat ik wilde, maar ik maakte er altijd een foto van. Daardoor vond ik het heel vaak 'zonde' om te gaan snoepen, want dan moest er weer een foto in mijn album 'snoep' :D

Misschien moet ik juist even accepteren dat ik niet altijd gezond bezig kan zijn. En uiteindelijk valt het nog heel erg mee hoor, maar ik ben van mezelf gewend dat ik heel gedisciplineerd ben. En dat is nu echt even niet :D

9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mijn collega’s en ik doen ondertussen een 30 dagen plank challenge op het werk.

We beginnen ‘s morgens met het aantal sec van het schema en de rest van de dag ieder uur 30 sec.
    Gewoon op de vloer van kantoor :roflmao:

Blijdorp en Luna86 vinden dit leuk.
  10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh dat zou mijn baas nooit goed vinden. Wel goed van jullie zeg. Hopelijk gaan jullie het allemaal volhouden.
    Ik sta al 9uur per dag als ik werk. Vind ik op die dagen wel ff genoeg.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ohh wat goed! Wij hebben dat ook gedaan... 2 keer.:roflmao:

Betsy vindt dit leuk.
  12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ge-wel-dig!

Betsy vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.795
    9.311
    113
    Gelderland
    @harlene2014 ik heb ze binnen, wauw wat voelen ze mooi en wat een kwaliteit!
    Helaas voel ik me er niet helemaal op mijn gemak in. Vind dat mijn buikje teveel op valt al zegt mijn man dat hij heel mooi staat. Ik twijfel denk te veel.. verder sluit hij overal mooi aan. Zit mooi bij de rug en kont maar die buik :rolleyes:

14. Betsy

Betsy Niet meer actief

We zitten pas op 1 week, maar het wordt juist steeds makkelijker. Althans, de sec lopen op, maar je houdt het steeds makkelijker vol. Ben wel heeeeel benieuwd naar die 3 minuten straks :eek:

15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Serieus, ineens roept er iemand uit het niets 10 uur! En dan springt er dus 5 man in de houding op de vloer en druk ik de stopwatch in. :roflmao:

Blijdorp en marb vinden dit leuk.
  16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    @Triangel: Ja, het is al best te merken, al weet ik niet of dat misschien alleen in mn hoofd zit. :roflmao: Mensen maken nog geen opmerkingen ed. ;) Ik wil als het lukt 13 kg kwijt (meer mag natuurlijk ook ;) en met 8 zou ik trouwens ook al erg blij zijn, alleen zit ik dan nog aan de bovengrens van een gezond BMI en ik zit er toch liever wat onder).

@marb: De situatie is nu ook echt wel anders dan normaal, he? ;)

17. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ooo hee wat jammer! Ik moest sowieso wennen aan t idee "badpak". En dit was de enige dat ik dacht: okee hier voel me okee in. Bedoel zou liever een bikini aan trekken :D.
    Moet echt leren mn lichaam te accepteren maar daar gaat denk ik nog wat tijd overheen o_O

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.795
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik hou hem! Ben nu aan het neuzen naar een leuke strandtas en een tuniek om hem af te maken. Heb jij er iets bij om erover te dragen richting strand enzo?
    Ik moet idd ook echt wennen aan het badpak idee maar hij trekt mijn buik van de zijkant gezien echt een stuk strakker.

@NiekeKris wat goed bezig! Trek dat jurkje maar uit de kast!

Hier:
    Ontbijt. 2 boterhammen en een kop koffie

T: niks ivm laat ontbijt

L: 2 boterhammen met een groot glas water

T: appel met yoghurt

A: asperges met ei, ham en krieltjes

19. Sue87

Sue87 Niet meer actief

@Luna86 Fijn dat het badpak toch goed is!

O: een bieten, banaan, sojamelk en havermout smoothie en twee crackers met boter en kaas. De smoothie was maar een beetje.

T: sultana en nog een paar zoute rijen

L 3 crackers kaas en een gekookt eitje

Vanmiddag wil ik een ananas opeten samen met zoon.

De avond; eindelijk de beruchte boontjes, een vegaschnitsel en de overige krieltjes.

Overigens heb ik vanmorgen wel even dtiekem gewogen, en ik kruip langzaam weer naar de 80. Dat doet het dus wanneer je toch snoept.
    Wel een goede motivatie om het weer wat beter aan te pakken.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @Sue87 Je dag ziet er op de snoeppies na goed uit. Misschien weer even super streng zijn voor jezelf. Kom je weer dichter bij je doel! You can do this!!!

@Luna86 Alleen naar het totaal plaatje kijken. Lekker showen in je badpak. En tot de vakantie gaat er vast nog wel wat van af!

Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. Super leuk en gezellig. De oudste had een top tijd. Kwa eten me goed aan mijn menu kunnen houden. Lunch wel daar gekocht. Een broodje gezond. ;
    Zo veel gelopen en lopen sjouwen met de oudste. Wil ze in je nek dat ik wrl een hele workout heb gehad.

Sue87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina