Strak in je zwempak

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik bedoel maar. :cool:

:D

Glimmer vindt dit leuk.
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Maar het gaat om het afvallen/strakker worden, of je dát goed doet, toch? :p

Blijdorp vindt dit leuk.
  3. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ja, echt een aanrader dus? Ik vind ze altijd zo lelijk.. :D Maar als het echt werkt wel het overwegen waard natuurlijk.

4. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ja nee natuurlijk! Maar ik ben wel redelijk merkvast en m’n computer, telefoon en laptop zijn ook allemaal van Apple.. :D

Fuddey, Blijdorp en iMoeder vinden dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Uiteindelijk moet je het alsnog zelf doen natuurlijk. ;) Het ding (welk merk dan ook ;)) maakt je bewust en stimuleert ook door de meldingen en doelen ed, maar je moet wel zelf in actie komen. ;) :)

En ik zal het vast gewoon niet begrijpen, maar ik zou nooit honderden euro's neerleggen voor een horloge wat ik lelijk vind. :roflmao:

humptydumpty en Blijdorp vinden dit leuk.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb de rosé goud in 38mm. Die vind ik wel mooi. En je kunt er heel mooie bandjes voor kopen. Je wisselt het bandje en dan heb je ineens heel andere uitstraling.

Bijv sport bandje;
    Of Milanese Loop;

Of leer;

En de bandjes worden door heel veel fabrikanten gemaakt. Kun je zo duur of goedkoop maken als je wil, van Hermes tot aan Ali Express.

mam1991, Biny, Zusterke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha nou mn badpak zit sowieso wel strak. Deze zomer ga ik er niet slanker in. Eerst mn hoofd op orde en dan mn gewicht aanpakken.

Marchella en humptydumpty vinden dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ga niet voor strak deze zomer, maar wilwwel meedoen met gezond eten en veel bewegen!

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Oh die rose goud is nog best mooi!

iMoeder vindt dit leuk.
  10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hier ook
    Moet ongeveer 6 kg af.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Yup hier! In mijn jongere sportieve jaren woog ik 65, dat is nu onhaalbaar.
    Daarna altijd 70 gewogen en daar voelde ik me prima bij (maatje 38/40), zelfs na de geboorte van mijn zoon weer snel terug op gewicht.
    Toen stopte ik met roken... op zijn zwaarst was ik 83 en bikini's heb ik opgegeven.. toen mijn zoon 2 mnd was, liep ik wel vol trots in bikini.. ik bedoel maar.:(

Nu sinds 2,5e week erg aan het opletten en ik zit nu op 80.
    Al gaat de laatste week wat minder goed.

12. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik heb dat strak maar een beetje opgegeven... Voordeel is dat ik al wat ouder ben en hoe ouder je wordt, hoe lager de eisen aan je uiterlijk gaan liggen. Als je jezelf met anderen wilt vergelijken, moet je gewoon je doelgroep goed uitzoeken. Als ik mezelf met 20-30 vergelijk, ben ik een uitgezakte zeehond, als ik mezelf met 40-50 vegerlijk, zie ik er best oke uit ;).

Wil overigens wel proberen wat gezonder te eten, maar dan vooral omdat ik 's avonds vaak zo moe ben en het idee heb dat het door teveel suiker komt. Helaas is alles met veel suiker erin zo lekker...:oops:

Nataly1972, Whysteria en Sue87 vinden dit leuk.
  13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Marx??

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik woog jaaaren 55 kg, toen 6mnd na beide bevallingen zat ik op of net onder de 50kg en moest ik echt stévig eten... en nu, 2jr na het stoppen met borstvoeding, zit ik op 70kg :( Ik wil naar 60kg, dus 10 eraf!

15. Treez

Treez Niet meer actief

Ik doe mee. Ik wil ongeveer 4 kilo kwijt in acht a tien weken. Toevallig dit weekend al een persoonlijk voedingsplan gemaakt. Fitbit hangt weer om mijn pols en de sporttrainingen zijn ingepland. Ik ben er klaar voor. Nu nog starten :cool:.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Succes allemaal! ik doe niet mee, is niet strak te krijgen bij mij. En hoop ooit weer zwanger te zijn en dan mag ik weer opnieuw. Nee hoor ik accepteer mijzelf gewoon even deze zomer.

17. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Herkenbaar allemaal. De winter heeft mij ook geen goed gedaan, zo'n 6 kilo erbij helaas. In totaal moet er echt wel minimaal 10 kilo af, maar het lukt nog niet echt.
    "Gelukkig" is vriendlief ook van mening dat hij te zwaar is en wil hij er ook aan gaan werken. Dus we kunnen het wel samen gaan doen.
    Ik ben begonnen met goed opletten op wat ik eet en tijdens het boodschappen doen probeer ik de gang met chips en snoep te vermijden. Alleen voor de kids haal ik nog wel wat lekkers in huis.
    Mijn grootste "verslaving" is chocola, dus dat moet ik gewoon niet meer kopen. Het probleem is alleen dat ik niet van dingen als sla houd. Een gezonde salade wordt dus al lastig. Maar we gaan gewoon proberen creatief te zijn en gezonder te gaan eten!

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Deze titel kwam me heeel bekend voor :p De TS op dat forum is 1 van m'n beste vriendinnen, lees zelf alleen maar mee daar. Ben jij daar wel actief @Glimmer ?

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Net terug van crossfit en niet gesnoept vandaag! *mist duimopsteek-smiley*

20. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

:thumup: die is er hoor!

Deel Deze Pagina