Gisteren O: skyr met blauwe bessen, frambozen en een heel klein beetje zelf gemaakte granola L: 4 volkoren crackers met sla, komkommer en rookvlees T: appel A: zalm met 400 gram wokgroenten en cherry tomaatjes
Mijn lijstje van vandaag: Ontbijt: 2 cracottes, 1 met 30+ kaas en 1 met ei. Daarbij 2 koppen thee. Lunch: 4 cracottes, 1 met Linera smeerpaté, 1 met 30+ kaas, 1 met ei en 1 met pindakaas. Daarbij 1 beker halfvolle chocolademelk. Tussendoor: fruit Avondeten: Tortelini met daarbij water. Misschien vanavond nog een snack a jack of plakjes komkommer en worteltjes. Tussendoor verder veel water drinken, maar dat doe ik iedere dag. Minimaal 1,5 liter. 's Avonds drink ik meestal cola light zonder caffeïne of water. Nu maar duimen dat er voor de zomer minimaal 5 a 6 kilo af is. Meer zou mooi zijn, maar dat is wishful thinking ben ik bang...
Vandaag ontbijt met 2 broodjes met hummes zelf gemaakt. En een kop thee. Blik kikkererwten en rodebiet in de hakblender met verse kruiden. Ik had nog munt en koriander liggen. Gemalen komijnzaad erdoor en peper. Tussendoor kop koffie. Lunch weer twee broodjes met hummes.. meestal eet ik een linzen salade maar de hummes moet op voor vanavond. En twee glazen water. Ik heb vanaf 16.00 uur 2 verjaardagen waar ik heen moet. Een met bbq erbij. Dus even zien hoe het de rest van de dag gaat
O: Protein shake met water/1 banaan/ havermout anderhalf uur krachttraining gedaan T: magere yoghurt met appel en een klein beetje kaneel M: 1 bruine boterham met pindakaas en iets later gegrilde kip met daarnaast wat knoflook olijven. A: nog geen idee T: magere yoghurt.
Jaaa ik doe mee!! Ik wil nog 5 kg afvallen maar ik moet vooral wat buikspieren gaan trainen om het wat strakker te krijgen allemaal.. Laat ik daar nou net een hekel aan hebben Ik geef wel bv en zit op koemelk vrij ivm allergie van die kleine dus vind het ook lastig om goede maaltijden te eten nu..
Vandaag: Ontbijt: 3 beschuitjes met aardbeien en 1 plakje ontbijtkoek zero met boter en een flesje water T: blikje redbull ligt flesje water stukjes mango en een halve banaan L: 2 gekookte eieren en een handje vol noten ( door de drukte niet rustig kunnen eten ) flesje water kop thee T 2 speculaasjes glas christal clear Vanavond : kipvleugeltjes uit de oven en ik denk voor mezelf iets van een salade erbij en water Als de kids op bed liggen eet ik vaak nog wat fruit/noten of beschuitjes en drink ik standaard een blikje cola zero
Idem. Het is echt goed opletten, met daarnaast continu trek in allerlei lekkere dingen. Ik zou er ook wel wat af willen, liefst een kilo of 5, dan is er wat speling. Maar om strakker in mijn vel te komen, wat ik graag zou willen, vooral de love handels... dan moet ik of actief thuis sporten of naar de sportschool... en laat ik daar nu echt niet van houden. Ik kan echt nooit zin maken...
De dag begonnen met een shake van banaan, sinaasappel, mango en skyr. In de middag een volkorenpistolet met humus en rauwkost. Tussendoor schaaltje met olijven, komkommer en paprika. Vanavond gaat de BBQ aan, ik neem gegrilde kippendijen met een salade. In de avond kipfilet met augurk, blokjes kaas en wat ongezouten noten. Was vanochtend al ruim een kilo lichter, maar zo gaat het altijd. Eerst heel goed en daarna is het echt doorzetten.
Maar de dingen die je vandaag hebt gegeten klinken echt super lekker en ook hartstikke gezond! Dit kan je vast wel volhouden!
Ja tot er een reel chocolade of ijsje voorbij komt . Ik ben zo slecht in het weigeren van dat soort dingen. Bij mij werkt het ook niet om 1x in de week iets lekkers te nemen, dan heb ik direct weer last van een suikerverslaving.
Eventueel elke dag 1 blokje pure chocolade voor de zoete trek? Aardbeien van de groenteboer zijn ook super zoet. Ijsjes kan je zelf maken
Mijn menu voor vandaag O: volkoren boterham met appelstroop Volkoren boterham met abrikoos & pompoen spread Kopje koffie met een beetje melk Water T: V. boterham met spread (mee naar voetbal wedstrijd dus iets makkelijks L: 2 volkoren boterhammen met zuivelspread en komkommer en de ander met ham T: bakje yoghurt met een appeltje erdoor Extra gepakt:1 aardbei A: verse kippensoep met een bruine bol met kroket. T: schaaltje rauwkost Bij elke maaltijd water/thee en in de avond nog een kopje koffie[/QUOTE]
Hmja, ik eet dus een beetje raar, maar dit is wat ik gegeten heb tot nu toe (t/m lunch): * 2 geroosterde boterhammen met pure hagelslag * 1 rijstwafel met avocado en gekookt ei * handje olijven * appel * broodje met een knakworst en veel zuurkool liter water, kopje thee
Oke beetje lastige dag wel met een lunchdate en een bruiloft.. Ontbijt; sapje van citroen, gember, biet, appel en broccoli. En een bakje yoghurt met zelfgemaakte granola en bosbessen. Thee. T; appel en thee L; salade met kippendij, zongedroogde tomaatjes, nootjes, krokant ei en klein beetje dressing (een theelepel). Twee glazen wijn en water. T; redbull light D; wrap met biefstukpuntjes en groentes, spiesje varkenshaas. Champagne, 4 glazen wijn en wat nootjes. Opzich was t eten best gezond. De alcohol daarintegen absoluut niet
Oooh, jullie zijn allemaal al van start! Wat goed! Vandaag waren wij in Beekse Bergen ivm de Nationale Meerlingendag, had croissantjes ed mee. De dag afgesloten met een bbq... Morgen beter wsl, en maandag ga ik er helemaal voor!
Het ging niet zo goed vandaag. Ik startte goed, maar door te weinig avondeten ben ik 's avonds gaan snoepen. al direct spijt van.
Hahahaha ken je dat, als iemand anders gezondigd heeft dat je jezelf dan een beetje minder schuldig voelt? Ik heb als avondeten bami met kip saté gegeten en daarna 1 bolletje ijs met de kinderen. Echt hartstikke ongezond
Geeft niks. Morgen weer vol goede moed verder. Dat je de rest van de dag goed hebt gegeten is altijd beter dan de hele dag slecht eten
Dat is waar! Dankje! Na 2 weken helemaal goed eten heb ik nu een weekje wat gehad met elke dag wel iets wat niet helemaal oke was. Maargoed.. dat is ook mijn perfectionisme. Als ik het vergelijk met wat ik eerst at, ben ik nog steeds goed bezig.