Knap hoor, al twee weken goed bezig!! Wat ik deed toen ik nog streng op diëet zat was dat ik elke zaterdag iets lekkers mocht. Dus of een ijsje of een blokje lekkere chocola ofzo. Kon ik de hele week naar uitkijken
Ah goede tip! Helaas werkt dat niet bij mij, omdat ik er dan volledig op focus en niet meer kan wachten. Ik gooi radicaal het roer om en gun mezelf in dit geval een foutmarge. Zo ben ik ook gestopt met roken, maar dan zonder foutmarge; failure is not an option
Ik had vandaag: O: Groene smoothie met oa broccoli, bleekselderij, banaan L: restje phad Thai T: halve avocado, banaan en cacaopoeder gestampt tot chocomousse D: plank met gegrilde groentes, rauwe ham, vijgen, mozzarella, salade, boontjes en wat sorbet ijs als toetje. En 2 glaasjes wijn en een espresso.
Bekijk bijlage 568202 Na mijn laatste post was ik toch wel nieuwsgierig. Zonder enige ballast (lees naakt, zonder sierraden om), voor het eerst sinds 2 jaar onder de 80!!!!!
Gefeliciteerd! Dan is je harde werk voor niet voor niks geweest en mocht je jezelf ook heus wel even belonen
Mijn weegschaal zei vanmorgen exact hetzelfde. Al weet ik niet voor het eerst in hoeveel jaar het hier is...denk 6,5 oid.
En we gaan weer verder! Straks lekker weg met zoon en de dames met de snackbox hobby hebben me iets geïnspireerd. We kunnen er tegenaan!
Ik ben er net achter gekomen dat ik mijn weegschaal kwijt ben. Geen idee waar dat ding gebleven is, maanden geleden dat ik mezelf gewogen heb.... Ik wil weer wat minder gaan snoepen. Verder niet echt dieetplannen. Maar dat snoep kan ik maar moeilijk vanaf blijven terwijl ik niet echt een snoeper was voorheen.
Nou hier is het hopeloos, ik zit hier net een stuk appeltaart naar binnen te werken als ontbijt En het ergste is dan ook nog de gedachte die dan door mijn hoofd schiet: ja maar er zit ook fruit in Zal toch echt beter mn best moeten gaan doen..
Gisteren spontaan een bbq georganiseerd. Het was gezellig. Laten we het maar niet over kcal hebben . Straks ga ik de cavemanchallenge lopen. Obstaclerun van 13.13km, dus ik ga zo nog even koolhydraten hamsteren. O: havermoutpap met banaan en amandelmelk T: 2 volkorenboterhamen met filet americain. Verder geen idee. Ik start om 12.30 dus ga niet zwaar lunchen. Ik denk een stuk fruit rond 12 uur en na de run koop ik daar wel wat.
Vandaag Laat ontbijt: tosti (op het werk) T: een kleine banaan L: kippensoep met een cracker T: appeltje of rijstewafel A: pastaslade met voor mij meer groente, sla en kipfilet inplaats van Tonijn. T: rauwkost met een plakje kaas. Ik ga vanaf nu elke zondag wegen. Zondag omdat dat hopelijk motiveert om niet los te gaan in het weekend Welke dag gaan jullie wegen?
Ontbijt : smoothie met magere yoghurt en bosvruchten. Lunch : 2 rijstwafels met groentenspread kipfilet, tomaat en komkommer Vanmiddag een high tea Vanavond : tomaten soep
Ik vind twee rijstewafels geen lunch. Net als dat soep naar mijn idee wel heel gevuld moet zijn om een avondmaal te zijn. Misschien komt het nu door de high tea, maar ik zou wel zorgen dat je genoeg eet en genoeg voedingssstoffen binnen krijgt.
Ook ik ga meedoen. Ben slank maar het mag wat strakker. Ik wil ook van mijn suiker verslaving afkomen. Dus een mooie dubbele motivatie. Punten waar ik aan kan gaan werken: - elke dag 2 maal de trap op werk (werk op de 9de verdieping dus mooi meegenomen) - vaker en meer fruit en rauwkost eten. (Dat eet ik echt te weinig. Maak het wel voor mijn kinderen maar niet voor mezelf) - meer water drinken. Ik drink echt te weinig. Deze punten ga ik 30 dagen afstrepen. Na 30 dagen schijnt het dan een gewoonte te zijn.
Net een BBQ gehad met een hele forel, gerookte paprika’s, olijven en 2 glazen wijn. Geen stokbrood, geen sausjes, maar wel heerlijk gegeten