Herkent iemand dit? Wat kan het zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mmooii, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Ik heb een vraagje:

De vorige ronde had ik hier ook last van maar toen dacht ik dat ik zwanger was dus dacht ik dat het hiervan kwam zeg maar...(was niet zwanger!)

Ik heb nu, de 13e dag, erge last van mijn borsten! Het is echt heel pijnlijk! Mn tepels en de zijkant van mijn borsten zijn gewoon te gevoelig!
    Ook heb ik vanaf vandaag last van wat lichte buikpijn in mijn onderbuik! Niet heele rg maar wat zeurderige buikpijn zeg maar!

In principe heb ik de 18 dag pas mijn ei dus lijkt me niet dat het daarvan komen zou!
    Vorige ronde begon dit ook rond de 13e dag en hield aan tot ja ik weer ongi werd maar de ergste pijn had ik tussen 13e en de 19e a 20e dag!

Herkent iemand dit?
    Of weet iemand hoe het komt, wat het zijn kan?

Kan het zo zijn dat dit al voor mijn eisprong is? Lijkt me vroeg maar heb er niet zoveel verstand van hey! ;)

Hoor het graag!

groetjes mmooii

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik herken er wel wat in ik had dit vorige mnd ook heel erg normaal had ik het alleen vlak voor nod. ben bij huisarts geweest die zij komt door de hormonen daardoor trekken spieren samen waaronder bosrtspieren enbaarmoeder ik slik nu magnesium en is zo goed als weg.

geveolieg borsten zijn er ook nog wel maar dat blijft denk ik wel is gewoon hormoonhuishouding.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Denk dat het wel van je eisprong kan zijn.

4. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Mama Suus bedankt voor je antwoord!
    Magnesium slik je zeg je. Moet dat via doktersrecept of kan ik dat gewoon kopen in drogist ofzo?
    Dat mag je wel gewoon slikken als je zwanger wilt worden neem ik dus aan!

Het is gewoon best vervelend en pijnlijk!

Zijn er nog andere mensen die dit herkennen?

5. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Marriedgirl:
    KAn het echt van de eisprong zijn denk je zover al van te voren?
    Ik zit op dag 13 nu en pas dag 18 mijn ei!

Kan het echt zijn dat ik al een aantal dagen van te voren last krijgt en mn borsten echt zo gevoelig zijn? Eigenlijk zijn het vooral mijn tepels die het meeste zeer doen! De zijkanten ook wel maar iets minder erg dan!

kus mmooii

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Hoe weet je zo zeker dat je op dag 18 je ei zult krijgen? Wellicht komt ie nu al op bijvoorbeeld dag 15?

7. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Weet het niet honderd procent zeker natuurlijk dat het dag 18 is.
    Maar meestal is het dag 18 of 19 en mijn cyclus verloopt altijd wel met 31 a 32 dagen!
    Zie niet in waarom het nu dan al de 15 dag zal zijn bijvoorbeeld want dan betekent dat mn cyclus toch ook korter duurt?
    Ik ga dus eigenlijk altijd van die 18e a 19e dag uit!
    Maar niks is honderd procent zeker uiteraard!

Maar het kan dus wel gewoon dat je een aantal dagen van te voren al "klachten" krijg van de eisprong?
    Het kunnen dus echt "klachten" van de eisprong zijn?

Dankje!

groetjes mmooii

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Volgens mij wel, maar ben geen expert natuurlijk he ;)

9. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Ik ben ook geen expert natuurlijk! ;)

Het rare is dat ik het vorige maand ook had en was mn cyclus toch gewoon 32 dagen dus zou je zeggen geen eisprong eerder dan de 18e dag!
    Maar goed misschien heeft mijn lichaam er wel een aantal dagen voor mn ei, zeg een dag of 4, last van en vandaar die "klachten"......?

Zou dat kunnen dan ?

Weet het ook niet hoor!

Share This Page