hey iedereen, ik ben vandaag 8 dagen overtijd en ik ben deze morgend naar de huisarts geweest om bloed te nemen en te onderzoeken of ik zwanger ben ofniet. ik ben nu wel redelijk nerveus pffffffffff echt waar ik kan haas niet wachten tot vanavond 18 uur. ik hoop echt dat het posetief is. groetjes sheila
hey, waarom ik thuis geen test doe is omdat ik 2 jaar geleden ook zwanger ben geweest en ik heb er toen zeker 5 gedaan van die testen en ze waren allemaal negatief tot ik naar de huisarts ging en bleek toen ik al 8 weken zwanger was
spijtig genoeg niet maar mijn kindje was gehandicapt . en heb ik het met veel spijt in men hard moeten abotrteren en ik heb er lang genoeg verdriet vangehad. groetjes xxxxx
hey iedereen, ik heb net bericht gehad van de huisdokter en het was negatief ze ziuj tegen me als ik volgende maand nog niet ongesteld ben oet ik nog eens komen voor op contole. kan ik anders beter geen afspraak maken met de geynecoloog? nu mijne vriend is heelm depri nu omdat hij er zo naar uitkeek eigenlijk maar ja,... niets aan te doen denk ik. ik neem nu al ongeveer 8 maanden geen pil meer in en nog ben ik niet zwanger, stilletjes aan begin ik al te denken dat ik onvruchtbaar ben geworden door die abortus maar ja, terug proberen en afwachten denk ik. groetjes. xxxx
meid geef de moed niet op hoor! Ook ik heb ooit een keus moeten maken....en heb dus ook een abortus gehad.....nu 2 jaar later ben ik bijna mama van een derde kindje er is dus zeker hoop en geen rede je zorgen te maken denk ik, al zou je natuurlijk altijd eens langs de gyn kunnen gaan
bedankt allemaal dat jullie mij steunen echt waar, als ik volgende week nogaltijd niet ongesteld ben ga ik een afspraak maken met de gyn. want er moet toch een reden zijn waarom ik niet ongesteld ben? mijne dokter zelf denkt dat het labo een fout heeft gemaakt, maar daar ben ik nog niet zo zeker van. groetjes