hoi ik merk dat ik de knopen van mijn meeste broeken niet meer dicht kan krijgen, dat zijn geen strets broeken. ik heb nu alleen de gulp dicht. heb gelukkig nog wel een paar strets-broeken, en die zitten nog wel fijn. hoe snel hadden jullie dat bij jullie 1e zwangerschap?
in week 8 liep ik al in positiebroeken en meid ik raad het je van harte aan, want ze zitten heerlijK!
ja dat is best wel snel allemaal. ik vindt het alleen iets te om nu al met positiebroeken te gaan lopen, mijn vrienden viel het ook al op dat mijn buikje iets gegroeid was, en ja het zijn nu alleen nog maar de darmen die aan het uitzetten zijn en wat van plaats veranderen. ik zal de eerste tijd nog mijn strets-broeken aantrekken en als die niet meer lekker zitten zal ik wel over moeten gaan op positiebroeken, maar denk dat het hopelijk nog een paar weken duren voor dat zover is een vriendin zegt dat het komt omdat ik klein ben: 1 meter 58, dat ik daardoor wat sneller een buikje krijg. weet niet of dat het geval is, maar merk het vanzelf
En ik zoek jeans met olifanten pijpen, weten jullie misschien waar ik het kan vinden. Ik heb alleen rechte pijpen gezien en die staan mij niet. Nazli
[quote="Kirsten007" een vriendin zegt dat het komt omdat ik klein ben: 1 meter 58, dat ik daardoor wat sneller een buikje krijg. weet niet of dat het geval is, maar merk het vanzelf [/quote] Ik heb ook snel een buikje gekregen en ik ben 1.56, maar ik weet niet of het daardoor komt. Groetjes Nazli
dit is wel mijn 2e zwangerschap maar heb sinds vandaag een zwangerschapsbroek aan en het zit echt heerlijk ohja ben nu 6w3d
ik was 8/9 weken zwanger van de 1e (= deze beeb) en ik paste echt niet meer in mijn broeken nog wat geklungeld met stiekjes en knoop open maar wat was ik blij dat we het vertelden bij 12 weken en nix anders meer gedragen dan positiekleding ! shirts pas ik soms nog net nu maar broeken ... no-way ! echt een genot hoor positiekleding wacht er niet te lang mee ! oh en ik had ook kei snel een mega buik van mijn darmen ! nix aan te doen !
Heupbroeken draag ik nog steeds, die zitten zo laag dat ze onder mijn buik zitten en verder ben ik met ongeveer 16 weken aanvullend overgegaan op zwangerschapskleding dus truitjes, banden etc. Maar het belangrijkste lijkt me dat jij gewoon draagt wat jij prettig vindt zitten en niet doet wat ''gemiddeld'' is... Flientje
Hoi, Met 10 weken moest ik al een zwangerschapsbroek aan. Kreeg echt niks meer dicht en het zat ook echt niet lekker meer. Kwam voornamelijk door m'n darmen, denk ik. En voor wie zou je het laten? Gewoon lange kleding eroverheen, dan ziet niemand het. Ik heb het pas met 13 weken verteld en niemand had het door, omdat ik wijde en lange truitjes droeg!
ok bedankt voor de tips, zodra de strets-broeken me niet meer lekker zitte ga ik over op positie-broeken, heb al 1 in huis en 1 is onderweg van een postorder alleen hadden ze die niet in voorraad helaas, wacht er al een week op. zal morgen eens bellen hoe lang het nog gaat duren, wat had direct na de bestelling betaald met ideal. shirts en truien heb ik genoeg, tegenwoordig is het bijna allemaal A-model, wat dus super valt , en is goedkoper dan de positie-tops enz. ben benieuwd hoe lang ik nog pas in de stets-broeken, zal ze wel niet zo lang meer aankunnen denk ik. iedereen succes met de zwangerschap
ik heb sinds een paar dagen positiekleding gekocht.. best een leuke kledinglijn hebben ze bij miss etam! in het begin van mijn zwangerschap zo rond de 9 weken had ik vooral last van mijn darmen.. nu begint het echt mijn baarmoeder te worden... haha.. ik vindt het wel erg mooi.. en de positiekleding zit erg lekker.. in totaal ongeveer 3 kilo bijgekomen.. dus vindt het nog aardig netjes.. haha.. nu blijf ik hangen op hetzelfde gewicht dus ook dat is fijn.. hoe zit dat bij jullie?
nou mijn buikje begint al iets op te zetten zodat het nu iets ongemakkelijker wordt in mijn jeans, ik heb de riem ook al 2 gaatjes minder strak ik denk dat ik in januari wel voor positiebroeken mag shoppen.
Ik kan nog steeds mn oude broeken aan,kan net nog dr knoop dicht doen,hij zit dan wel wat lager maar heb er geen last van..
Ik loop ook al sinds week 6/7 in een positiebroek... Maar ik ben zowat 1.80, dus bij mij ligt het daar niet aan. Bij de een zetten de darmen wat meer op dan bij de ander. En de een heeft ook meer strakkere buikspieren dan de ander. (buikspieren komen namelijk niet in mijn woordenboek voor )