FF een vraagje.............kun je een miskraam krijgen door (te) strakke broeken te dragen???? Weet iemand dat??? Groetjes Silvia
Hai Silvia, Lijkt me niet hoor! De baby zit zo verstopt in je binnenste dat het me heel stug lijkt dat je met kleding een miskraam kunt krijgen. Het zit voor jezelf alleen niet lekker (tenminste als je buik gaat groeien dan ). Maar hoezo, was je daar bang voor of had iemand dat gezegd? gr, debby
mwahahahaha uhm nee! volgens mij niet! hihi miskraam door sex, strakke broeken.... blabla wat evrzinnen de mensen toch allemaal! je krijgt een miskraam als het niet goed zit met het kindje....
Nee in de tijd dat je kans hebt op een miskraam zit je baby nog veilig achter je schaambot. Een strakke broek drukt echt je schaambot niet in, dus niks aan de hand, afgezien van het feit dat het ontzettend vervelend zit natuurlijk LOL
De huisarts rade het wel af die zei van niet te strakke spijkerbroeken dragen. Is niet verstandig dus heb ik die niet meer gedragen. Maar of het echt zo is?
ik denk dat hij dat zegt omdat t op n gegeven moment niet lekker meer kan zitten en je buikpijn kan krijgen,dat geval heb ik nu ook al zn 1,5wk lang,dus voor mij alleen van die zwarte stretche of positiemode ofzo!! succes groetjes krulliewullie
op een gegeven moment krijg je ze toch niet meer dicht, en gaat het pijn doen (bij jezelf) dan trek je vanzelf wel wat anders aan.