wat duurt wachten toch lang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elasMIEKje, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Ik ben nu waarschijnlijk bijna 12 weken in verwachting maar helemaal precies weten we dat nog steeds niet. Door de vakantie kan ik niet eerder een echo krijgen dan volgende week maandag de 4e sept. helaas kon de VK ook nog geen hartje horen, dit maakt me wel wat onzeker en de tijd gaat oooo zooooo langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm :( .

Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant, waarschijnlijk door dat ik onzeker en gespannen ben want normaal heb ik een vrij lage bloeddruk.... Maargoed ze wilde wel dat als het de volgende keer nog zo is dat ik naar de gyneacoloog ga.

Stom is dat he dat je in zo'n situatie niet vollop kan genieten :(

Miek

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wachten duurt idd vreselijk lang. De eerste 12 weken kropen echt voorbij. Bij mij was het in de 1e ronde raak en ik had totaal geen kwaaltjes. Kon me dan ook niet voorstellen dat het goed zou gaan. Verder heb ik ook een nekplooimeting laten doen en moest vervolgens weer wachten op de uitslag. Toen dat eenmaal achter de rug was (14 weken) kon ik het onzekere gevoel eindelijk loslaten.

En nu gaat de tijd echt razendsnel!!! Nog ff volhouden dus :D

3. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Dank je Eve voor je gerustellende berichtje. Daar heb ik tenminste wat aan want ik voel me echt onzeker. Ben nl. zo bang dat ik mezelf weer voor de gek aan het houden ben. Maargoed de VK kon de baarmoeder al voelen en de test van vorige week was ook nog positief (je gaat echt de gekste dingen doen)

Ik noem het niet echt een kwaaltje omdat het niet het ergste is maar ik heb zo'n onzettende weerstand tegen warm eten op het moment. Ik moet echt opletten dat ik wel genoeg eet maar alleen de gedachte al brrrrrrr..... Wie herkent dit en wat doe je eraan?

Miek

Deel Deze Pagina