Hoi meiden hier na twee mk-en zwanger, erg blij natuurlijk, (zit nu op 3 dagen na NOD) maar voel me ook onzeker, vooral omdat ik géén gespannen borsten heb. dit had ik vorige keer wel heel erg en ook een donkerder streepje op de test. verder voel ik me redelijk fit, voel wel iets van gerommel (dat vind ik juist fijn, dan weet ik tenminste dat er iets gebeurt in mijn buik ) en ook steken in buik. geen krampen gelukkig. is het normaal, dat van die borsten? is elke zwschap anders of is dit een teken dat het toch niet goed zit? ervaringen?? alvast bedankt!!
Het kan bij elke zwangerschap anders zijn lees ik altijd. Ik heb het wel precies omgekeerd, bij mijn miskramen had ik pas na 5 weken last van m'n borsten en nu vanaf 3,5 week. Dit geeft mij natuurlijk echt geen garantie dat het nu wel goed gaat. Ik ben ook super onzeker nu hoor.
Idd elke zwangerschap is anders. Bij mijn vorige zwangerschap die uit is gelopen op een miskraam was ik bij 3,5 week al etg misselijk verder nergens last van. Nu al een week last van mijn boobs en juist niet misselijk.
o ik maak me dus zorgen om niks.. waarschijnlijk. dank voor de reacties zo, wij gaan wel érg gelijk op Tanja en Nijntje. en ook helaas ervaring met mk.. hoop en duim dat het goed mag gaan voor jullie!
Nooit last gehad van m'n borsten tijdens zwangerschap!!! ( ze werden wel einde zwangerschap wat groter maar geen gespannen of pijnlijk gevoel eraan gehad.. ) Kreeg er pas last van toen ik bv. ging geven
OW wat fijn om te lezen dat je niet altijd last van je borsten moet hebben. Ik heb dagen dat ze iets gevoeliger zijn maar nu weer helemaal niet. Ik word echt gek van die onzekerheid en moet nog een week wachten tot de echo. Als ik 's morgens wakker wordt dan kan ik zo gaan doem denken. Want dan ben ik weer niet misselijk en doen m'n borsten niet pijn. Pff..
Zoals gezegd, iedere zwangerschap is anders. Ben 3 keer zwanger geweest en heb 3 keer andere dingen gevoeld, of juist helemaal niets. Zelfs per dag kunnen de symptomen nog verschillen. Van pijnlijke borsten naar ineens een dag helemaal niet.
Elke zwangerschap is anders.. Hier de ene dag wel last van boobies, dan weer niet.. Inderdaad gerommel in de buik en soms sneller vermoeid... Ook bij veel kwaaltjes kan het mis gaan en bij geen kwaaltjesk an het ook goed gaan.. Bij mijn dochter had ik nergens last van en zij is inmiddels toch al 1.5 jaar
Hier tijdens de zwangerschap nooit gespannen borsten gehad eigenlijk helemaal nergens last van gehad alleen sommige dagen wat misselijk en nu een heerlijke zoon .Dit na 9 miskramen
Hoi dames, Hier nog zon stresskip. Ik heb dan wel ontzettend veel last van kwaaltjes naar 2 miskramen gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Mijn eerste zwangerschap had ik al heel snel (ruim een week voor nod) vreselijke last van mijn borsten, rommelende darmen en vermoeidheid. De tweede zwangerschap heb ik juist echt nergens last van gehad. Had helemaal niet het idee dat ik zwanger was. Nu is het zo dat ik weer net als de eerste zwangerschap al ruim een week voor nod pijn aan mijn borsten begon te krijgen. Mijn reuk is echt zeer gevoelig en dingen die ik normaal graag eet kan ik nu niet verdragen. Verder hier en daar wat buikpijn. Ik ben ook erg moe en niet fit. Ik zit eigenlijk soort van te wachten tot het weer mis gaat. Ik ben zo bang. Ik hoop dat het voor iedereen goed blijft gaan! Ik zie dat de meesten redelijk gelijk op gaan.
Ik heb ook geen gespannen borsten, het viel vriend en mij juist op dat ze zachter zijn dan anders. Ik had vaak na eisprong zere en gespannen boobies, nu dus helemaal niet, kan ook nog! Schijnt ook dat ze in de eerste weken van zwangerschap juist zachter kunnen worden onder invloed van hormonen, dus no worries!
Ja...en stress bevordert ook niet.. het is lastig denk ik als je zulke ervaringen hebt om daar niet aan te denken..Maar toch. Iedere zwangerschap is uniek..Laten we het beste hopen. Veel sterke
Iedere zwangerschap is anders. Praat als je je onzeker voelt met je verloskundige. Zwanger zijn na een miskraam is heel spannend en wordt door de omgeving vaak wat onderschat.
o zo erg bedankt voor al jullie reacties. ik lees (gelukkig) dat er veel verschillen zijn in zwschappen en veel meiden in hetzelfde schuitje ik hoop op snel een gesprek bij de arts en daarna een echo. miss wat extra controles voor de zekerheid. succes meiden, met alle of niet zovele kwaaltjes en de onzekerheden! xao!!
Ik heb bij mijn vorige zs helemaal geen last van mijn borsten gehad. Ze waren wel wat gegroeid uiteindelijk maar dit heb ik niet gevoeld. Nu zijn ze wel gevoelig maar ook pas.sinds een week of 2
Hier ook geen enkele verandering aan mijn borsten.. Niet gevoelig, niet gespannen, niet groter, geen gevoelige tepels, geen donkere tepels, geen aders...niks! . Wel balen, want had gehoopt op wat extra Een vriendin van me zei dat het bij haar pas in een later stadium kwam en vooral na de geboorte met bv. Zegt dus niets meid, dont worry!