hoi hoi ik ben nu voor de vierde keer zwanger en beeb groeit aardig hard en dus buik ook, sinds een paar daagjes last en het wordt elke dag erger het gevoel van een super strakke buik, mijn huid staat helemaal strak gespannen en kan haast niet lekker rechtop zitten, dat is zo'n rot gevoel, dit heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehad, volgens de vk groeit beeb nu erg hard en houd mijn velletje het niet echt bij, hebben of herkennen jullie dit gevoel ook. ik ben maar aan het smeren met olie om mijn huid soepel te houden, heb gelukkig geen last van striemen, maar je ziet de bloedvaten onder mijn huid erg goed, lijk wel zo'n figuur uit de x-men films hoop dat dit gevoel snel weer overgaat en dat mijn huid wat meer meerekt.
HI.. heb dat gevoel ook... maar het gekke is dat het dan 3/4 dagen heel erg aanwezig is en vervolgens wordt het weer minder... Net of ik groeispurtjes en dan een stop krijg ... Had dat vorige zwangerschap ook niet zo, maar toen groeide mn buik ook niet zo belachelijk snel... (pas later).. Vind het ook een vreselijk gevoel... net of je opgeblazen wordt en elk moment kan klappen.... Tja is volgens mij niet veel aan te doen... behalve smeren en hopen dat de striemen wegblijven
ja idd, dat gevoel heb ik dus ook alof je een ballon bent die veels te strak is opgeblazen en elk moment kan ontploffen, zie mezelf al gaan door de woonkamer heen
nouja weten we gelijk wat we moeten doen... tegen het plafond aan gaan hangen en wachten tot het weer warmer weer wordt... dan worden we vanzelf weer wat slapper
hahahahaha morgen word het weer warm, hoop dat ik dan wat slapper word maar dan denk je dat je het nu wel weet na drie keer eerder zwanger geweest te zijn en toch weer nieuwe kwaaltjes. hoop dat beeb nu even stopt met haar groeispurt, kan mijn velletje ook weer even rustig mee rekken.