Hallo allemaal, ik heb er dagen tussen zitten dat ik dus helemaal geen kleding om mijn buik kan verdragen. Ik kon zelfs van het weekend mijn positiespijkerbroek niet aan want dat zat gewoon echt helemaal niet lekker en deed zelfs zeer. Ik heb vanaf vanmiddag ook echt zo een heel strak gevoel aan de bovenkant van mijn buik! Ik kon niet goed zitten alleen maar liggen. Ik vind het allemaal zo vreemd want dit heb ik niet bij mijn eerste zwangerschap gehad. Oohja ik ben ook erg moe en prikkelbaar maarja of dit nu samenhangt met bovenstaande dat denk ik niet. Herkent iemand het?
Dag meid, misschien moet je dit toch eens aangeven bij je vk want ik had daar ook een keer last van, had zo'n benauwd gevoel boven in de buik, het voelde alsof ik daar een riem strak om mijn buik heb gedaan, en kon geen kleding verdragen en toen bleek dat mijn bloeddruk te hoog was. Ik wil niet zeggen dat dit bij jou het geval is, maar als je het niet trekt kun je het beter even met je vk bespreken.
Ik heb net met de vk gebeld omdat het gewoon weer terug komt dat gevoel en ik moet inderdaad langs komen. Urine meenemen en bloeddruk gaan ze controleren. Nou hoop dat het niks is.
Dit heb ik ook. Ik lig het liefst lekker in de blote buik. En zonder broek aan. Heeft bij mij niks met hoge bloeddruk te maken, want mijn bloeddruk is aan de lage kant.
Bij mij had het ook niks met de bloeddruk te maken. Ik heb namelijk altijd een te lage bloeddruk zelfs als ik hoogzwanger ben. Maar op het eind van de zwangerschap, lag of zat ik ook het liefst met blote buik. Ik zie mezelf zo weer liggen, benen omhoog, liefst een beetje wijdbeens en dan shirt omhoog, broek laag en dan met een tijdschrift langs mijn buik waaien. En nee het was dan geen hoogzomer.. Groetjes Gwen
hey channie, Ik heb precies het zelfde zwangerschaps klachten als jou, Ik had ook af en toe last van mijn boven buik en deed toen een warme kruik op en het zakte bij mij weg heb ook niet met VK over gehad vergat het altijd maar zal dinsdag toch even over hebben over het nou kwaad kan. Maar ik vermoed ook dat het door de kleine komt die schopt bij mij altijd bij de ribbenkost en boven buik
Ooh ik zie ineens weer mijn eigen topic staan haha.. sorrie helemaal vergeten weer te reageren. Alles was oke! Mijn baarmoeder is alleen geririteerd door het snelle groeien zei ze. Gelukkig is dat het enige! Nu gaat de ene dag beter als de andere dus kan ik soms wel een beetje strakke band zeg maar verdragen en soms gewoon niet. Ik weet nu in elk geval dat het een bekend kwaaltje is en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Thnx voor de reacties!
Oh, dat herken ik. Ik heb buitenkleren en heeeeeeeel gemakkelijke binnenkleren. Ik wil ook niet dat iemand mijn buik aanraakt ofzo. Verschrikkelijk! Doet geen pijn, maar is wel ontzettend vervelend.