Ik trek hem precies zoals Angelina hier op de foto, ook altijd met het puntje beetje naar boven. Doe het meestal met de eyeliner van de hema, als ik een wat zachtere make-up wil doe ik het met een oogpodlood en druk niet te hard voor een subtiel lijntje Bekijk bijlage 48844
Ik zweer bij de vloeibare van de Hema met een kwastje. Ik trek de lijntjes altijd in 1 keer, ik trek het ooglid strak en dan trek ik van binnen naar buiten een lijn boven mijn wimpers. Onder vind ik het ook niet mooi. Succes!
hier ook vloeibare, ik trek mijn ooghoeken trak dan maak ik een lijntje, laat het een beetje drogen en dan trek ik weer mijn ooghoeken strak en dan kan je het zo weghalen met een wattenstokje, dan blijft er een mooi dun lijntje over.. snappen jullie het?
khb vloeibare met kwastje van essence (kruidvat) en trek een lijn strak boven mn wimpers op bovenste ooglid
maar wat ik niet snap is ik lees dat iedereen uitschieters weghaalt met een wattenstaafje. Maar ik doe altijd eerst oogschaduw en dan eyeliner. Dan verdwijnt mijn oogschaduw toch weer???
Dames, ik ga aan de slag met jullie tips.... Zal binnenkort een foto posten met het resultaat. Vind het altijd zo mooi bij anderen, nu zelf even oefenen. IEDEREEN BEDANKT VOOR DE TIPS!!!
Niet meer! sinds zondag permanente eyeliner! Eerder altijd boven en onder mijn oog met een potlood, trek met mijn andere hand een beetje strak en trek dan een strakke lijn. Na veel oefenen heb ik eigenlijk nooit last van uitschieters ofzo..maar nu dus helemaal niet meer
ik heb een penseeltje een hele dunnen en een creme eyeliner makup, van make up studio, kon nooit geen rechte lijn zetten maar met dat spul wel.
Ik gebruik altijd de eyeliner van de hema, de vloeibare. Op het bovenste ooglid vanaf de binnenkant naar de buitenkant en dan laat ik m nog iets door lopen.
Ik gebruik ook vloeibare eyeliner, meestal van de hema die werkt prima! Ik trek het lijntje in 1 keer en de uitschieters haal ik ook weg met een wattenstaafje. Oefening baart kunst!! Eyeliner a la SYRV
JUIST!!! Essence vloeibare eyeliner met kwastje gebruik ik ook altijd. De beste die er is.. en nog goedkoop ook! Ik ben heel goed in het zetten van een strakke lijn. Doe het dan ook al jaaaaren elke dag bij mezelf. Mensen vragen altijd hoe ik het doe en of ik het bij hen wil zetten, maarja...ik kan alleen maar zeggen: 1. je moet er wel de juiste ogen voor hebben.. 2. oefening baart kunst