2 weken na curretage nog vloeien.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Ago, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Hallo!

Hoe lang mag je blijven vloeien na een curretage? Ik heb 4 weken na de MK nog een curretage gehad omdat ik bleef vloeien en er toch nog een restje was achtergebleven. Inmiddels zijn we twee weken verder en vloei ik nog steeds. Het is wel minder dan net na de curretage, maar het is wel nog steeds helderrood bloed en nog altijd meer dan voor de curretage zelf.

Verder voel ik me lichamelijk goed, geen buikpijn o.i.d. Er is verder bekend dat er een cyste op een van mijn eierstokken daarvoor heb ik over 2 weken opnieuw een echo om te bezien of deze weg is of niet.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat vervelend zeg! Je mag er na een curettage vanuit gaan dat je baarmoeder nu wel echt leeg is.
    We zien vaker dat het vloeien blijft tot dat je weer ongesteld word, dan word je baarmoeder een soort van natuurlijk schoon gemaakt en verdwijnt ook het vloeien.
    Houd het in de gaten,krijgt je buikpijn of koorts dan moet je zeker aan de bel trekken! en als het je ongerust maakt ook.

Imke

Share This Page